dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Ζούμπος, Ευάγγελος | |
dc.date.accessioned | 2023-09-13T05:32:31Z | |
dc.date.available | 2023-09-13T05:32:31Z | |
dc.date.issued | 2023-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15707 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3129 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση του
μοντέλου του Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας (ΠΙΣ) (Balanced
Scorecard) μέσα από το αρχικό μοντέλο των Kaplan & Norton (1992).
Αρχικά πολλές μελέτες έχουν διεξαχθεί για τη διερεύνηση της
αποτελεσματικότητας του ΠΙΣ σε οργανισμούς και επιχειρήσεις.
Παρατηρείται ότι πολλοί οργανισμοί υιοθετούν διαφορετικές προοπτικές
κατάλληλες για τις λειτουργίες τους σύμφωνα με το όραμα, την
αποστολή και τα στρατηγικά τους θέματα.
Ωστόσο αρκετοί ερευνητές έχουν επισημάνει τη σημασία του ΠΙΣ για τα
ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εντούτοις, προηγούμενες μελέτες
δεν έχουν καθορίσει ποιες προοπτικές είναι πιο σχετικές για τα δημόσια
ΑΕΙ, τα οποία δεν είναι κερδοσκοπικά από τη φύση τους. Τα Ανώτατα
Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) εμπλέκονται σε διαδικασίες ρουτίνας
παροχής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε κολέγια, πανεπιστήμια και
ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών
προγραμμάτων, επαγγελματικής και εκπαιδευτικής κατάρτισης.
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εντοπίσει και να επισημάνει
την πραγματική ουσία και σημασία της Μεθοδολογίας του Balanced
Scorecard (ΠΙΣ) στην λειτουργία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και
συγκεκριμένα στην παρακολούθηση της απόδοσής της και τη δυνατότητα
προσαρμογής στις αναδυόμενες προκλήσεις που προκύπτουν ως
αποτέλεσμα της εφαρμογής βασικών στρατηγικών, με σκοπό την
επιτυχία των στόχων της. | el |
dc.format.extent | 115 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η balanced scorecard και η εφαρμογή της στην επιχειρησιακή στρατηγική. Θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή ως εργαλείο αξιολόγησης στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) | el |
dc.title.alternative | The balanced scorecard and its application in business strategy. Theoretical approach and practical application as an evaluation tool in higher education institutions | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this master's thesis is to present the model of the Balanced
Scorecard (BSC) through the original model of Kaplan & Norton (1992).
Initially, many studies have been conducted to investigate the
effectiveness of the BSC in organizations and businesses. It is observed
that many organizations adopt different perspectives appropriate to their
operations according to their vision, mission and strategic issues.
However, several researchers have pointed out the importance of BSC for
higher education institutions. However, previous studies have not
determined which perspectives are more relevant for public Higher
Education Institutions, which are not for-profit in nature. Higher
Education Institutions are involved in the routine processes of providing
higher education in colleges, universities and institutions, including
undergraduate and postgraduate studies, vocational and educational
training.
The purpose of this specific work is to identify and highlight the true
essence and importance of the Balanced Scorecard Methodology (BSC)
in the operation of Higher Education and specifically in monitoring its
performance and the ability to adapt to the emerging challenges that arise
as a result of the implementation of key strategies, in order to achieve its
goals. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Balanced scorecard | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρησιακή στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Εργαλείο αξιολόγησης | el |
dc.subject.keyword | Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα | el |
dc.date.defense | 2023-06-30 | |