Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η balanced scorecard και η εφαρμογή της στην επιχειρησιακή στρατηγική. Θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή ως εργαλείο αξιολόγησης στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.)

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΖούμπος, Ευάγγελος
dc.date.accessioned2023-09-13T05:32:31Z
dc.date.available2023-09-13T05:32:31Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15707
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3129
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση του μοντέλου του Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας (ΠΙΣ) (Balanced Scorecard) μέσα από το αρχικό μοντέλο των Kaplan & Norton (1992). Αρχικά πολλές μελέτες έχουν διεξαχθεί για τη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας του ΠΙΣ σε οργανισμούς και επιχειρήσεις. Παρατηρείται ότι πολλοί οργανισμοί υιοθετούν διαφορετικές προοπτικές κατάλληλες για τις λειτουργίες τους σύμφωνα με το όραμα, την αποστολή και τα στρατηγικά τους θέματα. Ωστόσο αρκετοί ερευνητές έχουν επισημάνει τη σημασία του ΠΙΣ για τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εντούτοις, προηγούμενες μελέτες δεν έχουν καθορίσει ποιες προοπτικές είναι πιο σχετικές για τα δημόσια ΑΕΙ, τα οποία δεν είναι κερδοσκοπικά από τη φύση τους. Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) εμπλέκονται σε διαδικασίες ρουτίνας παροχής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε κολέγια, πανεπιστήμια και ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων, επαγγελματικής και εκπαιδευτικής κατάρτισης. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εντοπίσει και να επισημάνει την πραγματική ουσία και σημασία της Μεθοδολογίας του Balanced Scorecard (ΠΙΣ) στην λειτουργία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στην παρακολούθηση της απόδοσής της και τη δυνατότητα προσαρμογής στις αναδυόμενες προκλήσεις που προκύπτουν ως αποτέλεσμα της εφαρμογής βασικών στρατηγικών, με σκοπό την επιτυχία των στόχων της.el
dc.format.extent115el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ balanced scorecard και η εφαρμογή της στην επιχειρησιακή στρατηγική. Θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή ως εργαλείο αξιολόγησης στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.)el
dc.title.alternativeThe balanced scorecard and its application in business strategy. Theoretical approach and practical application as an evaluation tool in higher education institutionsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this master's thesis is to present the model of the Balanced Scorecard (BSC) through the original model of Kaplan & Norton (1992). Initially, many studies have been conducted to investigate the effectiveness of the BSC in organizations and businesses. It is observed that many organizations adopt different perspectives appropriate to their operations according to their vision, mission and strategic issues. However, several researchers have pointed out the importance of BSC for higher education institutions. However, previous studies have not determined which perspectives are more relevant for public Higher Education Institutions, which are not for-profit in nature. Higher Education Institutions are involved in the routine processes of providing higher education in colleges, universities and institutions, including undergraduate and postgraduate studies, vocational and educational training. The purpose of this specific work is to identify and highlight the true essence and importance of the Balanced Scorecard Methodology (BSC) in the operation of Higher Education and specifically in monitoring its performance and the ability to adapt to the emerging challenges that arise as a result of the implementation of key strategies, in order to achieve its goals.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordBalanced scorecardel
dc.subject.keywordΕπιχειρησιακή στρατηγικήel
dc.subject.keywordΕργαλείο αξιολόγησηςel
dc.subject.keywordΑνώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματαel
dc.date.defense2023-06-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»