dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Καλογερόπουλος, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2023-08-25T10:39:12Z | |
dc.date.available | 2023-08-25T10:39:12Z | |
dc.date.issued | 2022-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15661 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3083 | |
dc.description.abstract | H παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη &
τρόπο λειτουργία ενός «ρέτρο» ηλεκτρονικού παιχνιδιού αλλά σε μία σύγχρονη και
εξελιγμένη μορφή σε σύγκριση με τότε που πρωτοδημιουργήθηκε. H υλοποίηση της
βασίστηκε στη λογική του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού καθώς και την
διαδικασία της σύνθεσης με την βοήθεια της μηχανής Unity 3D Engine σε συνδυασμό
με τη γλώσσα προγραμματισμού C#, όπου και η ανάλυση του θα είναι και το
μεγαλύτερο μέρος της εργασίας. Επιπλέον θα υπάρξει ανάλυση των δυνατοτήτων που
μας προσφέρουν τα εργαλεία που έχουμε σήμερα στην κατοχή μας καθώς και μία
σύγκριση από τα πρώτα χρόνια δημιουργίας βιντεοπαιχνιδιών. Ακόμα θα υπάρξουν
κάποιες σύντομες ιστορικές αναφορές σε βιντεοπαιχνίδια καθώς και στο πόσο μεγάλη
επιρροή έχουν στην καθημερινή μας ζωή και γενικότερα. | el |
dc.format.extent | 42 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού πινγκ πονγκ 2 διαστάσεων στην Unity3D | el |
dc.title.alternative | Ping pong 2D Game development in Unity3D | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Πινγκ πονγκ | el |
dc.date.defense | 2022-12-16 | |