Show simple item record

dc.contributor.advisorΦιλιππάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΜακρίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2023-07-17T07:25:08Z
dc.date.available2023-07-17T07:25:08Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15590
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3012
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, οι εταιρείες iGaming έχουν γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τις διαδικτυακές πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων. Αυτή η αύξηση της δημοτικότητας αναδεικνύει τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management - CRM) και της ακριβούς πρόβλεψης της αξίας διάρκειας ζωής τους (Customer Lifetime Value - CLV). Ο κλάδος του iGaming έχει γνωρίσει μια αξιοσημείωτη επέκταση, η οποία οφείλεται στην πρόοδο της τεχνολογίας, στην ευρεία πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην αυξανόμενη αποδοχή των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών σε διάφορες δικαιοδοσίες. Ο αυξανόμενος αριθμός χρηστών σε αυτές τις πλατφόρμες παρουσιάζει ευκαιρίες και προκλήσεις για τις εταιρείες iGaming. Για να αξιοποιήσουν αυτή την ανάπτυξη, είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες αυτές να υιοθετήσουν ισχυρές στρατηγικές CRM και να χρησιμοποιήσουν προηγμένες τεχνικές ανάλυσης, όπως μοντέλα μηχανικής μάθησης για την πρόβλεψη του CLV. Αξιοποιώντας τα μοντέλα μηχανικής μάθησης, οι εταιρείες iGaming μπορούν να ξεκλειδώσουν πολύτιμες πληροφορίες και να ενισχύσουν την ικανότητά τους να μεγιστοποιούν τη δια βίου αξία των πελατών, οδηγώντας σε βιώσιμη ανάπτυξη και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη δυναμική βιομηχανία iGaming. Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σύγκλιση τριών βασικών τομέων: του iGaming, της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και των μοντέλων μηχανικής μάθησης, που χρησιμοποιούνται για την πρόβλεψη της διάρκειας ζωής του πελάτη (CLV). Για την υλοποίηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα προγραμματισμού Python σε περιβάλλον Jupyter Notebook, για την ανάπτυξη των μοντέλων μηχανικής μάθησης, επιτρέποντάς τη δημιουργία αλγορίθμων πρόβλεψης για την εκτίμηση του δείκτη CLV.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤεχνικές εξόρυξης δεδομένων και στρατηγικές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων για την πρόβλεψη της αξίας ζωής πελατών σε εταιρείες iGamingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΠληροφοριακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΤεχνικές εξόρυξης δεδομένωνel
dc.subject.keywordΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.subject.keywordΑξία ζωής πελάτηel
dc.subject.keywordData miningel
dc.subject.keywordCustomer Relationship Management (CRM)el
dc.subject.keywordCustomer Lifetime Value (CLV)el
dc.date.defense2023-07-11


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»