Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Φιλόθεος
dc.contributor.authorΠελεκανάκη, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2023-02-10T09:47:39Z
dc.date.available2023-02-10T09:47:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15117
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2539
dc.description.abstractH παρούσα εργασία αποτελεί προκαταρκτική μελέτη περίπτωσης η οποία αποσκοπεί στο να διερευνήσει το σύστημα αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού σε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Η έρευνα διεξήχθη στο τουριστικό θέρετρο Costa Navarino, το οποίο είναι ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην περιοχή της Μεσσηνίας και ο κύριος στόχος είναι να εξεταστεί με ποιο τρόπο επιτυγχάνει το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού να αξιολογήσει τους εργαζομένους τους. Το γενικό συμπέρασμα της υπάρχουσας μελέτης είναι ότι όταν ένα ξενοδοχείο επιλέγει τους πλέον κατάλληλους και πιο παραγωγικούς υποψηφίους, αυξάνεται η παραγωγικότητά, η αποτελεσματικότητα καθώς και η ικανοποίηση των εργαζομένων. Η δομή της διατριβής αποτελείται από δύο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό και διαρθρώνεται συνολικά σε εννιά κεφάλαια. Στα κεφάλαια του πρώτου μέρους καταγράφεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση για τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο, όπως ο λόγος ύπαρξης του τμήματος, οι αρμοδιότητες του, η σπουδαιότητά του μέσα στον οργανισμό, η στελέχωση προσωπικού, η προσέλκυση υποψηφίων, η επιλογή και η αξιολόγηση του προσωπικού. Με βάση τον κύριο στόχο της έρευνας, στο όγδοο κεφάλαιο, σε θεωρητικό επίπεδο εξετάστηκε το τουριστικό θέρετρο Costa Navarino ως προς το τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού καθώς και του συστήματος αξιολόγησης που έχουν υιοθετήσει για τους υπαλλήλους του. Σε εμπειρικό επίπεδο, διεξήχθη έρευνα που απευθύνθηκε στον συντονιστή του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού, την προϊσταμένη του γραφείου υποδοχής των πελατών και τον διευθυντή του τμήματος συντήρησης με σκοπό να διερευνηθεί πολύπλευρα το σύστημα αξιολόγησης των εργαζομένων από τα διάφορα τμήματα της επιχείρησης. Τέλος, στο ένατο κεφάλαιο, αναγράφονται τα συμπεράσματα, οι περιορισμοί της έρευνας, οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα και οι πρακτικές προεκτάσεις οι οποίες θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στα ξενοδοχεία της Ελλάδας.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχειακές μονάδες. Μελέτη περίπτωσης : το σύστημα αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού του Costa Navarinoel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe purpose of this preliminary case study is to investigate the function of performance appraisal in a specific hotel. The research was conducted in Costa Navarino tourist resort, which is a luxury hotel in the area of Messinia, and its main objective is to examine how the HR department manages to evaluate their employees. The main findings show that selecting suitable candidates results in increased productivity, system efficiency and employee satisfaction increase. This thesis is separated into two basic parts, analyzed in nine chapters. The first part is the theoretical analysis, and the second one is the research that has been conducted. The first’s part chapters are a literature review on the HR Management in the hotel industry, such as the importance and the duties of the department, the recruitment processes, the selection, and the constant training of the employees, etc. The eighth chapter combines the theoretical and practical analysis in the Costa Navarino resort case, from the HR management perspective and the staff appraisal system. The research was conducted with the help of the HR Manager, the Head Receptionist, and the Head of the Maintenance department of the Resort, to allow us to have a more clear and unbiased view of the appraisal system. The last chapter is the conclusion of the research, mentioning all the limitations the research faced, and closes with suggestions for future research that will help the Greek hotel industry to further development.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel
dc.subject.keywordΣύστημα αξιολόγησης εργαζομένωνel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές μονάδεςel
dc.date.defense2022-11-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»