Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΧανιώτη, Δέσποινα
dc.date.accessioned2023-01-27T07:08:49Z
dc.date.available2023-01-27T07:08:49Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15073
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2495
dc.description.abstractΤο μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom – FC) έχει αξιοποιηθεί εκτενώς τα τελευταία χρόνια σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, και ένα συνεχώς επεκτεινόμενο ερευνητικό ρεύμα έχει χτιστεί για τη μελέτη της επίδρασης που επιφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο ρυθμός με τον οποίο παράγεται νέα γνώση σχετικά με το μοντέλο της FC είναι καταιγιστικός, και συχνά τα ευρήματα που παρουσιάζονται είναι αντιφατικά, ένα γεγονός που σε πολλές περιπτώσεις άπτεται των ερευνητικών ή παιδαγωγικών σχεδιασμών που επιλέγουν οι εκάστοτε ερευνητές. Επίσης, αρκετές μελέτες που είχαν σκοπό να οργανώσουν την υπάρχουσα γνώση γύρω από την FC, επιλέγουν να καταγράψουν και να μελετήσουν τον τομέα αυτό από συγκεκριμένες σκοπιές, όπως γνωστικό αντικείμενο, εκπαιδευτική βαθμίδα ή μαθησιακή παράμετρο προς αξιολόγηση. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα Διπλωματική Εργασία ευελπιστεί να κάνει ένα βήμα για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων, μέσω μιας δομημένης συστηματικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης, η οποία θα αφορά στο state-of-the-art (τα τελευταία πέντε έτη) και θα παρέχει μια συνολική θέαση του ερευνητικού τοπίου με έμφαση στις εκπαιδευτικές βαθμίδες Κ-12. Η εν λόγω ανασκόπηση αξιοποίησε ένα εμπεριστατωμένο πλαίσιο (framework) ανάλυσης της βιβλιογραφίας, το οποίο κατασκευάστηκε ως υπερσύνολο των κατακερματισμένων πλαισίων των υπαρχουσών αντίστοιχων προσπαθειών. Εκτός από ποσοτικές αναλύσεις της βιβλιογραφίας και παροχή γραφικών και στατιστικών δεδομένων, η Διπλωματική Εργασία συζητά μια σειρά από λανθάνοντα ζητήματα της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και προτείνει πτυχές για μελλοντική έρευνα στον συνεχώς εξελισσόμενο τομέα της FC στο σχολικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣυστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση στη χρήση της «ανεστραμμένης» τάξης στο πλαίσιο της Κ-12 εκπαίδευσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΑνεστραμένη τάξηel
dc.subject.keywordΚ-12 εκπαίδευσηel
dc.date.defense2023-01-24


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»