Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΠρίφτης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2023-01-20T05:33:52Z
dc.date.available2023-01-20T05:33:52Z
dc.date.issued2022-11-15
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15027
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2449
dc.description.abstractΠαρόλο που υπάρχει υψηλή σχέση ανάμεσα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σημαντική έρευνα για τα αποτελέσματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις καταναλωτικές αγορές και στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, οι έρευνες για το πόσο επηρεάζει η ΕΚΕ τις οργανωτικές επιχειρηματικές σχέσεις είναι σπάνιες. Με βάση τη θεωρία των ενδιαφερόμενων μερών, αναπτύσσεται από τους μελετητές μια εμπειρική δομή ενός πλαισίου επιρροής της δέσμευσης ΕΚΕ από έναν προμηθευτή και τα αποτελέσματα που έχουν οι πελάτες του οργανισμού. Η συγκεκριμένη διατριβή διακρίνει και εξετάζει τις δύο βασικές επιχειρηματικές θεωρίες, δηλαδή τον προσανατολισμό των ενδιαφερομένων και της αγοράς, ως ανταγωνιστικές στρατηγικές για την εταιρική ευθύνη και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Οι δύο αυτές στρατηγικές τοποθετούν την ευθύνη έξω από την επιχείρηση, ενώ δίνουν ρόλο είτε στους ενδιαφερόμενους είτε στους πελάτες βάσει της στρατηγικής. Επίσης, και οι δύο αυτές στρατηγικές βασίζονται σε υποθέσεις οι οποίες συνδέονται με την αδύναμη βιωσιμότητα στην καλύτερη περίπτωση, η οποία θεωρείται ότι είναι ανεπαρκής, για να επιτευχθεί η βιωσιμότητα στο χώρο και στο χρόνο. Συνεπώς, προτείνεται ότι απαιτείται ένας νέος προσανατολισμός έτσι ώστε η εταιρείες να συμβάλουν στη βιώσιμη ανάπτυξη αναπτύσσοντας στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για τη βιώσιμη ανάπτυξη.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξηel
dc.title.alternativeIndustrial marketing strategy for sustainable growthel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENAlthough there is a high correlation between CSR, significant research on the effects of CSR on consumer markets and current business practice, research on how CSR affects organizational business relationships is rare. Based on stakeholder theory, the researchers develop an empirical framework of an influence framework of a supplier's CSR commitment and the outcomes experienced by the organization's customers. This thesis distinguishes and examines the two main business theories, namely stakeholder and market orientation, as competing strategies for corporate responsibility and sustainable development. Both of these strategies place responsibility outside the business, while giving a role to either stakeholders or customers based on the strategy. Also, both of these strategies are based on assumptions associated with weak sustainability at best, which is considered insufficient to achieve sustainability in space and time. Therefore, it is suggested that a new orientation is required so that companies contribute to sustainable development by developing an industrial marketing strategy for sustainable development.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordMarketing strategyel
dc.subject.keywordSustainabilityel
dc.date.defense2022-12-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»