Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜιχελακάκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠαρχαρίδου, Καλλιόπη
dc.date.accessioned2022-12-22T10:58:09Z
dc.date.available2022-12-22T10:58:09Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14957
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2379
dc.description.abstractΤα διοικητικά πρόσωπα μίας Σχολικής Μονάδας, εν προκειμένω ενός Δημοτικού Σχολείου, αναλαμβάνουν διαφόρων ειδών ρόλους στα πλαίσια αυτού και βρίσκονται σε επικοινωνία με τα περισσότερα μέλη του. Έτσι, η διερεύνηση των μοντέλων ηγεσίας (στυλ ηγεσίας) που εφαρμόζουν τα διοικητικά πρόσωπα στο Σχολείο καθίσταται αναγκαία διότι πέραν του εκτελεστικού χαρακτήρα που έχουν, καλούνται να ηγηθούν αποτελεσματικά έχοντας άμεση επαφή τόσο με τους/τις εκπαιδευτικούς όσο και με τους/τις μαθητές τριες. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η έμμεση ανάδειξη ιδανικότερων στυλ ηγεσίας ανάλογα με το πόσο επηρεάζει το κάθε ένα από τα εξεταζόμενα τη γενική λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου. Ο δείκτης επιρροής των στυλ ηγεσίας στη λειτουργία του Σχολείου βασίζεται όχι μόνο στις απόψεις εκπαιδευτικών και διοικητικών προσώπων αλλά και στις εμπειρίες που είχαν. Μεταξύ άλλων, εξετάζεται το επικρατέστερο στυλ ηγεσίας που εφαρμόζουν οι διευθυντές/ντριες στα Δημοτικά Σχολεία και κατ’ επέκταση η ικανοποίηση των εκπαιδευτικών και η ψυχολογία τους.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤο ηγετικό στυλ των διευθυντών/ντριών δημοτικών σχολείων και ο αντίκτυπός του στη λειτουργία αυτώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe administrative personnel of a School Unit, in this case a Primary School, undertake various roles within it and are in communication with most of its members. Thus, the investigation of the leadership models (leadership styles) applied by the Primary school administrative personnel becomes vital because in addition to their executive authority, they are asked to lead effectively, having direct contact with both teachers and students. The purpose of this research is to indirectly highlight more ideal leadership styles depending on how much each of the examined styles affect the general functioning of the Primary School. The indicator of influence of leadership styles on the operation of the School is based not only on the views of teachers and administrators but also on the experiences they have had. Among other things, the prevailing leadership style applied by principals in Primary Schools and, by extension, the satisfaction of teachers and their psychology are examined.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιευθυντήςel
dc.subject.keywordΣτυλ ηγεσίαςel
dc.subject.keywordΛειτουργία σχολείουel
dc.subject.keywordΔημοτικό σχολείοel
dc.date.defense2022-12-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»