Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας στη διαμόρφωση των σχέσεων μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτικών

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΚουμάντου, Μυρτώ
dc.date.accessioned2022-12-21T07:43:12Z
dc.date.available2022-12-21T07:43:12Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14942
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2364
dc.description.abstractΗ έρευνα για το σχολικό κλίμα και τις σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών δεν είναι ένα νέο πεδίο έρευνας. Οι επιστήμονες μελετούν το σχολικό κλίμα για πάνω από 100 χρόνια, προσπαθώντας να ορίσουν, να κατανοήσουν και να προσδιορίσουν τον αντίκτυπό του στις πολλές πτυχές της σχολικής ζωής. Η προσέγγιση των ερευνητών για το σχολικό κλίμα βασίζεται στον ορισμό που συνδέει το σχολικό κλίμα με την ποιότητα και το χαρακτήρα της σχολικής ζωής και περιλαμβάνει κανόνες, αξίες και προσδοκίες που υποστηρίζουν τους ανθρώπους να αισθάνονται κοινωνικά, συναισθηματικά και σωματικά ασφαλείς. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει το κατά πόσο το στιλ ηγεσίας που επιλέγουν να ασκήσουν οι διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα επηρεάζει τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ ρόλος της σχολικής ηγεσίας στη διαμόρφωση των σχέσεων μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτικώνel
dc.title.alternativeThe role of school leadership in shaping the relationships between students and teachersel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENResearch about the school environment and the relationships between teachers and students is not new. Researchers study the school environment for over 100 years, trying to define, understand, and determine the impact on the many aspects of school life. The approach of the researchers on the school environment relies on the definition which connects the school environment with the quality and the character of school life and includes rules, values, and expectations because of which people feel socially, sentimentally, and physically secure. The purpose of this thesis is to investigate which style of leadership chosen by principals in primary and secondary schools affects the relationships between teachers and students.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣχολικό κλίμαel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordΜαθητέςel
dc.subject.keywordΗγεσίαel
dc.date.defense2022-12-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»