dc.contributor.advisor | Χατζηδήμα, Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Κουμάντου, Μυρτώ | |
dc.date.accessioned | 2022-12-21T07:43:12Z | |
dc.date.available | 2022-12-21T07:43:12Z | |
dc.date.issued | 2022-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14942 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2364 | |
dc.description.abstract | Η έρευνα για το σχολικό κλίμα και τις σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών δεν είναι ένα νέο πεδίο έρευνας. Οι επιστήμονες μελετούν το σχολικό κλίμα για πάνω από 100 χρόνια, προσπαθώντας να ορίσουν, να κατανοήσουν και να προσδιορίσουν τον αντίκτυπό του στις πολλές πτυχές της σχολικής ζωής. Η προσέγγιση των ερευνητών για το σχολικό κλίμα βασίζεται στον ορισμό που συνδέει το σχολικό κλίμα με την ποιότητα και το χαρακτήρα της σχολικής ζωής και περιλαμβάνει κανόνες, αξίες και προσδοκίες που υποστηρίζουν τους ανθρώπους να αισθάνονται κοινωνικά, συναισθηματικά και σωματικά ασφαλείς. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει το κατά πόσο το στιλ ηγεσίας που επιλέγουν να ασκήσουν οι διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα επηρεάζει τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας στη διαμόρφωση των σχέσεων μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτικών | el |
dc.title.alternative | The role of school leadership in shaping the relationships between students and teachers | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Research about the school environment and the relationships between teachers and students is not new. Researchers study the school environment for over 100 years, trying to define, understand, and determine the impact on the many aspects of school life. The approach of the researchers on the school environment relies on the definition which connects the school environment with the quality and the character of school life and includes rules, values, and expectations because of which people feel socially, sentimentally, and physically secure. The purpose of this thesis is to investigate which style of leadership chosen by principals in primary and secondary schools affects the relationships between teachers and students. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Σχολικό κλίμα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Μαθητές | el |
dc.subject.keyword | Ηγεσία | el |
dc.date.defense | 2022-12-20 | |