Εμφάνιση απλής εγγραφής

Νέα επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση στην περίοδο της πανδημίας, και ανάπτυξη νέας πλατφόρμας

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΜακαρόνα, Μαρία
dc.date.accessioned2022-12-20T11:07:27Z
dc.date.available2022-12-20T11:07:27Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14928
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2350
dc.description.abstractΗ σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται ως η εποχή της ταχύτητας, της πληροφορίας και της γνώσης, και όχι άδικα. Νέες τεχνολογίες, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες επιχειρηματικές πρακτικές καθορίζουν την οικονομική δραστηριότητα. Μετά την πανδημία του Covid-19 η αλλαγή στον τρόπο χρήσης των νέων τεχνολογιών ήταν αισθητή, ενώ παράλληλα αυτού του τύπου οι τεχνολογίες άρχισαν να εδραιώνεται με ταχύτερους ρυθμούς, καθώς οι εκπαιδευτικές μονάδες παρέμειναν κλειστές και τα μαθήματα διεκπεραιώνονταν μέσω υπολογιστή. Ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι γονείς υποχρεωθήκαν σε εργασία από το σπίτι, κάνοντας και εκείνοι χρήση υπολογιστή. Η αλλαγή αυτή στη χρήση της τεχνολογίας και η συνεχής ανάπτυξη διαφόρων πλατφορμών, τόσο στον κλάδο της εκπαίδευσης αλλά και γενικότερα, λειτουργήσαν σαν κίνητρο ώστε να δημιουργηθεί η ιδέα για μια νέα πλατφόρμα. Η πλατφόρμα μου ονομάζεται «findit» και είναι μια two sided platform, που θα συνδέει τον πελάτη με το προϊόν. Είναι μια ενδιάμεση οικονομική πλατφόρμα με δύο ξεχωριστές ομάδες χρηστών που παρέχουν η μία στην άλλη οφέλη δικτύου. Ο οργανισμός/η πλατφόρμα δημιουργεί αξία κυρίως επιτρέποντας άμεσες αλληλεπιδράσεις μεταξύ δύο (ή περισσότερων) διαφορετικών τύπων συνδεδεμένων πελατών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί ο τρόπος που επηρέασε η πανδημία του COVID-19 τους Έλληνες πολίτες, ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών τόσο για την εκπαίδευσή τους όσο και για την συναλλαγή και επικοινωνία τους με διάφορες επιχειρήσεις. Επιμέρους στόχοι της εργασίας είναι να μελετηθεί κατά πόσο θα τους ήταν χρήσιμη η πλατφόρμα «findit». Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων (80,3%) ανέφεραν πως θα έκαναν χρήση μιας πλατφόρμας που θα εμφάνιζε τα σχολεία της περιοχής τους βάσει των αναγκών τους, ενώ οι περισσότεροι συμμετέχοντες (45,6%) ανέφεραν πως η αναζήτηση επιλογής προϊόντος άλλαξε αρκετά μετά την πανδημία.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΝέα επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση στην περίοδο της πανδημίας, και ανάπτυξη νέας πλατφόρμαςel
dc.title.alternativeInnovative business practices in education during the pandemic, and the development of a new platformel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENToday is characterized as the age of speed, information, and knowledge, and not unjustly so. New technologies, new products and services, new business practices determine economic activity. After the Covid-19 pandemic, the change in the way new technologies were used was noticeable, while at the same time these types of technologies began to be established at a faster pace, as the educational units remained closed and the lessons were carried out by computer. At the same time, working parents were forced to work from home, using a computer. This change in the use of technology and the continuous development of various platforms, both in the field of education and in general, acted as an incentive to create the idea for a new platform. My platform is called "findit" and is a two sided platform, which will connect the customer with the product. It is an intermediate financial platform with two separate groups of users providing each other network benefits. The organization / platform creates value mainly by allowing direct interactions between two (or more) different types of connected customers. The purpose of this paper is to study the way that the COVID-19 pandemic affected Greek citizens, in terms of the use of new technologies both for their education and for their transaction and communication with various companies. Individual objectives of the work are to study whether the "findit" platform would be useful to them. The results of the survey showed that the vast majority of participants (80.3%) reported that they would use a platform that would display the schools in their area based on their needs, while most participants (45.6%) reported that the Product selection search changed considerably after the pandemic.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΠανδημίαel
dc.subject.keywordCOVID-19el
dc.date.defense2022-11-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»