Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι ψηφιακές δεξιότητες και το πνεύμα επιχειρηματικότητας των μαθητριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : οι απόψεις των εκπαιδευτικών

dc.contributor.advisorΦιλιππάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΖυγά, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2022-12-14T07:07:13Z
dc.date.available2022-12-14T07:07:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14903
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2325
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας αποτελεί στόχο πολλών φορέων, αλλά και κρατών καθώς έχει διαπιστωθεί ότι αποτελεί κινητήριο μοχλό για την οικονομία. Παράλληλα, έχει διαπιστωθεί ότι οι γυναίκες δεν τολμούν να αναλάβουν το ρόλο του επιχειρηματία, λόγω της δυσκολίας μιας αρμονικής εξισορρόπησης οικογενειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων. Προκειμένου να αναπτυχθούν οι σχετικές δεξιότητες, τα τελευταία χρόνια, έχει εισαχθεί η Επιχειρηματική Εκπαίδευση, κυρίως στην πρώτη βαθμίδα, με το αρμόδιο Υπουργείο να την έχει εισάγει στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, πολύ πρόσφατα. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων στην οποία συμμετείχαν 100 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, έδειξε ότι οι μαθητές δεν συμμετέχουν ενεργά στις σχετικές δράσεις, για τις οποίες οι εκπαιδευτικοί δεν γνωρίζουν αρκετά και για αυτό δεν τις εφαρμόζουν σε ικανοποιητικό βαθμό. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων είναι σε θέση να ενισχύσει την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων των αγοριών, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό των κοριτσιών.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟι ψηφιακές δεξιότητες και το πνεύμα επιχειρηματικότητας των μαθητριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : οι απόψεις των εκπαιδευτικώνel
dc.title.alternativeThe digital skills and entrepreneurial spirit of primary school students : teachers' viewsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe development of entrepreneurship is a goal of many institutions, but also of states as it has been found to be a driving force for the economy. At the same time, it has been found that women do not dare to take on the role of entrepreneur, due to the difficulty of a harmonious balance of family and professional obligations. In order to develop the relevant skills, in recent years, Business Education has been introduced, mainly in the first level, with the competent Ministry having introduced it in the Skills Laboratories, very recently. The analysis of the results in which 100 teachers of Primary education participated, showed that the students do not actively participate in the relevant actions, about which the teachers do not know enough and therefore do not apply them satisfactorily. It was also found that teachers believe that the development of digital skills is able to enhance the development of business skills of boys, but to a greater extent of girls.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕργαστήρια δεξιοτήτωνel
dc.subject.keywordΨηφιακές δεξιότητεςel
dc.date.defense2022-11-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»