dc.contributor.advisor | Φιλιππάκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Ζυγά, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T07:07:13Z | |
dc.date.available | 2022-12-14T07:07:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14903 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2325 | |
dc.description.abstract | Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας αποτελεί στόχο πολλών φορέων, αλλά και
κρατών καθώς έχει διαπιστωθεί ότι αποτελεί κινητήριο μοχλό για την οικονομία.
Παράλληλα, έχει διαπιστωθεί ότι οι γυναίκες δεν τολμούν να αναλάβουν το ρόλο του
επιχειρηματία, λόγω της δυσκολίας μιας αρμονικής εξισορρόπησης οικογενειακών
και επαγγελματικών υποχρεώσεων. Προκειμένου να αναπτυχθούν οι σχετικές
δεξιότητες, τα τελευταία χρόνια, έχει εισαχθεί η Επιχειρηματική Εκπαίδευση, κυρίως
στην πρώτη βαθμίδα, με το αρμόδιο Υπουργείο να την έχει εισάγει στα Εργαστήρια
Δεξιοτήτων, πολύ πρόσφατα.
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων στην οποία συμμετείχαν 100 εκπαιδευτικοί
της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, έδειξε ότι οι μαθητές δεν συμμετέχουν ενεργά στις
σχετικές δράσεις, για τις οποίες οι εκπαιδευτικοί δεν γνωρίζουν αρκετά και για αυτό
δεν τις εφαρμόζουν σε ικανοποιητικό βαθμό. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι οι
εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων είναι σε θέση να
ενισχύσει την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων των αγοριών, αλλά σε
μεγαλύτερο βαθμό των κοριτσιών. | el |
dc.format.extent | 91 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Οι ψηφιακές δεξιότητες και το πνεύμα επιχειρηματικότητας των μαθητριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : οι απόψεις των εκπαιδευτικών | el |
dc.title.alternative | The digital skills and entrepreneurial spirit of primary school students : teachers' views | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The development of entrepreneurship is a goal of many institutions, but also of states
as it has been found to be a driving force for the economy. At the same time, it has
been found that women do not dare to take on the role of entrepreneur, due to the
difficulty of a harmonious balance of family and professional obligations. In order to
develop the relevant skills, in recent years, Business Education has been introduced,
mainly in the first level, with the competent Ministry having introduced it in the
Skills Laboratories, very recently.
The analysis of the results in which 100 teachers of Primary education
participated, showed that the students do not actively participate in the relevant
actions, about which the teachers do not know enough and therefore do not apply
them satisfactorily. It was also found that teachers believe that the development of
digital skills is able to enhance the development of business skills of boys, but to a
greater extent of girls. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρηματικότητα | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρηματική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εργαστήρια δεξιοτήτων | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακές δεξιότητες | el |
dc.date.defense | 2022-11-28 | |