Ανάλυση του κλάδου τυποποιημένου ελαιόλαδου στην Ελλάδα
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ελαιόλαδο ; Ελληνική αγορά ; Εμπόριο ; ΠροοπτικέςΠερίληψη
Η Ελλάδα θεωρείται διαχρονικά η τρίτη ισχυρότερη παραγωγική δύναμη ελαιόλαδου στη διεθνή αγορά και ενισχύει διαρκώς το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα εστιάζοντας στην παραγωγή και την πώληση προϊόντων υψηλής ποιότητας ελαιόλαδου.
Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της γης, συνδυαστικά με τις κλιματολογικές συνθήκες που επικρατούν στον ελλαδικό χώρο έχουν αναδείξει την Ελλάδα σε μία από τις ηγέτιδες δυνάμεις της παγκόσμιας αγοράς του ελαιόλαδου. Δυστυχώς, η ελλιπής οργάνωση, η μη τυποποίηση του, ο κατακερματισμός της γης και η ημι-καθετοποίηση της παραγωγής αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου. Οι συγκεκριμένες συνθήκες έχουν ως επακόλουθο την στασιμότητα της ανάπτυξης του κλάδου σε συνδυασμό με την μείωση του μεριδίου αγοράς του σε διεθνές επίπεδο.