Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Μαρία
dc.date.accessioned2022-11-22T11:40:48Z
dc.date.available2022-11-22T11:40:48Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14829
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2251
dc.description.abstractΣτις μέρες μας οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης εκπαίδευσης. Ενσωματώνονται με δεξιοτεχνία σε όλα τα στάδια της μαθησιακής διαδικασίας. Ένα από τα πιο σημαντικά στάδια είναι η αξιολόγηση, μέσω της οποίας μετριούνται τα μαθησιακά αποτελέσματα. Καθώς διανύουμε την ψηφιακή εποχή δημιουργείται η ανάγκη για μετασχηματισμό των έντυπων εργαλείων σε ψηφιακά. Για αυτό το λόγο, η παρούσα εργασία έχει σκοπό να μελετήσει αν υπάρχει συνάφεια μεταξύ της επίδοσης των παιδιών στο έντυπο δοκίμιο αξιολόγησης και στο ψηφιακό. Πρόκειται για αξιολογητικά εργαλεία που μετρούν τις Επιτελικές Λειτουργείες παιδιών 6 έως 12 χρονών. Γίνεται προσπάθεια αντιστοίχισης των δοκιμασιών των έντυπων τεστ με ψηφιακά παιχνίδια, τα οποία χρησιμοποιούν τη φυσική κίνηση του σώματος για να αλληλεπιδράσουν με τη διεπιφάνεια της πλατφόρμας. Οι Ε.Λ που εξετάζονται αφορούν στην προσοχή και στη συγκέντρωση των παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές. Ειδικότερα, μελετώνται οι δεξιότητες της ακουστικής και οπτικής μνήμης, η επίλυση προβλημάτων και η επαγωγική σκέψη σε λεκτικό και μη λεκτικό πλαίσιο. Τα αποτελέσματα του πειράματος επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ένα ψηφιακό περιβάλλον παρέχει καινοτόμες λύσεις αξιολόγησης σε σχέση με την παραδοσιακή μορφή. Αποδεικνύεται πιο ελκυστικό και αποτελεσματικό για το επίπεδο γνώσης, δεξιοτήτων και ικανοτήτων των Ε.Λ των παιδιών της πρώτης σχολικής ηλικίας.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣυγκριτική μελέτη έντυπων και ψηφιακών αξιολογητικών εργαλείων για επιτελικές λειτουργείεςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENNowadays, Information and Communication Technologies (ICT) are an integral part of modern education. They are skillfully integrated in all stages of the learning process. One of the most important stages is assessment, through which learning outcomes are measured. As we move through the digital age, the need arises for the transformation of printed tools into digital ones. For this reason, the present work aims to examine whether there is a correlation between children's performance in the printed assessment essay and the digital one. These are evaluation tools that measure the Executive Functions of children 6 to 12 years old. An attempt is made to match the tests of the printed tests with digital games, which use the physical movement of the body to interact with the interface of the platform. The Executive Functions that are examined concern the attention and concentration of children with developmental disorders. In particular, the skills of auditory and visual memory, problem solving and inductive thinking in verbal and non-verbal context are studied. The results of the experiment confirm the view that a digital environment provides innovative evaluation solutions compared to the traditional form. It proves to be more attractive and effective for the level of knowledge, skills and abilities of the Executive Functions of children of the first school age.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση συγκέντρωσης και προσοχήςel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση επιτελικών λειτουργειώνel
dc.subject.keywordKinemsel
dc.date.defense2022-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»