Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η συμβολή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες

dc.contributor.advisorΚοκορέ, Ιωάννα
dc.contributor.advisorΓιαννέλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚυρούδη, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2022-11-10T05:47:25Z
dc.date.available2022-11-10T05:47:25Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14799
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2221
dc.description.abstractΗ πανδημία του COVID-19 επηρέασε σε σημαντικό βαθμό την εκπαίδευση, η οποία κλήθηκε να λειτουργήσει με τελείως διαφορετικό τρόπο για να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις. Η διδασκαλία για μεγάλο χρονικό διάστημα πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως και πολλοί μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρουσίασαν έντονες δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την συμβολή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στη μάθηση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Για να διερευνηθεί το ζήτημα αυτό, πραγματοποιήθηκε μία έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 100 άτομα και ύστερα ακολούθησε η στατιστική ανάλυση των απαντήσεών τους. Από τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών προέκυψε ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία μπορεί να συμβάλει στην εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές ανάγκες βελτιώνοντας τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Η άποψη που επικρατεί σχετικά είναι ότι η εξ αποστάσεως μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τη δια ζώσης διδασκαλία και με αυτόν τον τρόπο να έχουν θετική επίδραση στη μάθηση των παιδιών με ειδικές ανάγκες.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ συμβολή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκεςel
dc.title.alternativeThe contribution of distance learning to the education of children with special needsen
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe COVID-19 pandemic has had a major impact on education, which has had to operate in a very different way to meet the new challenges. Teaching was for a long time conducted at a distance and many pupils with special educational needs experienced severe adaptation difficulties. The purpose of this research is to investigate the views of primary school teachers on the contribution of distance teaching to the learning of children with special educational needs. To explore this issue, a survey was conducted using a questionnaire. 100 people participated in the survey, followed by a statistical analysis of their responses. From the teachers' responses it was found that distance learning can contribute to the education of students with special needs by improving their digital skills. The prevailing view in this regard is that distance learning can work in a complementary way to face-to-face teaching and in this way have a positive impact on the learning of children with special needs.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕιδική αγωγήel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.date.defense2022-11-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»