dc.contributor.advisor | Κοκορέ, Ιωάννα | |
dc.contributor.advisor | Γιαννέλης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Κυρούδη, Αλεξάνδρα | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T05:47:25Z | |
dc.date.available | 2022-11-10T05:47:25Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14799 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2221 | |
dc.description.abstract | Η πανδημία του COVID-19 επηρέασε σε σημαντικό βαθμό την εκπαίδευση, η οποία κλήθηκε να λειτουργήσει με τελείως διαφορετικό τρόπο για να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις. Η διδασκαλία για μεγάλο χρονικό διάστημα πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως και πολλοί μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρουσίασαν έντονες δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την συμβολή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στη μάθηση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Για να διερευνηθεί το ζήτημα αυτό, πραγματοποιήθηκε μία έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 100 άτομα και ύστερα ακολούθησε η στατιστική ανάλυση των απαντήσεών τους. Από τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών προέκυψε ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία μπορεί να συμβάλει στην εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές ανάγκες βελτιώνοντας τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Η άποψη που επικρατεί σχετικά είναι ότι η εξ αποστάσεως μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τη δια ζώσης διδασκαλία και με αυτόν τον τρόπο να έχουν θετική επίδραση στη μάθηση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. | el |
dc.format.extent | 77 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η συμβολή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες | el |
dc.title.alternative | The contribution of distance learning
to the education of children with
special needs | en |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The COVID-19 pandemic has had a major impact on education, which has had to operate in a very different way to meet the new challenges. Teaching was for a long time conducted at a distance and many pupils with special educational needs experienced severe adaptation difficulties. The purpose of this research is to investigate the views of primary school teachers on the contribution of distance teaching to the learning of children with special educational needs. To explore this issue, a survey was conducted using a questionnaire. 100 people participated in the survey, followed by a statistical analysis of their responses.
From the teachers' responses it was found that distance learning can contribute to the education of students with special needs by improving their digital skills. The prevailing view in this regard is that distance learning can work in a complementary way to face-to-face teaching and in this way have a positive impact on the learning of children with special needs. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ειδική αγωγή | el |
dc.subject.keyword | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.date.defense | 2022-11-04 | |