Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικές μάρκετινγκ στις επωνυμίες κόμικ DC και Marvel Comics

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΛουγιάκης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2022-10-17T10:50:35Z
dc.date.available2022-10-17T10:50:35Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14694
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2116
dc.description.abstractΗ ψυχαγωγία είναι ένας κερδοφόρος κλάδος, με την επιτυχία στην αγορά να αποτελεί παράδειγμα της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ που εφαρμόζει μία επιχείρηση. Ο κλάδος των κόμικς, συγκεκριμένα όσον αφορά τις επωνυμίες της DC και Marvel Comics, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της επιτυχίας μιας επιχείρησης που προκύπτει από την προσαρμογή στόχων και των στρατηγικών προώθησης. Η ανάλυση των κόμικ, από άποψη επιχειρησιακής επιτυχίας, παραμένει σχετικά ανεξερεύνητος. Το παρόν άρθρο παρέχει λεπτομερής ανάλυση της εξέλιξης του κλάδου των κόμικ, κυρίως μέσω των επωνυμιών της DC και Marvel Comics, καθώς και των στρατηγικών που εφαρμόσθηκαν για την καταπολέμηση απειλών. Βασικός σκοπός αποτελεί ο καθορισμός των στρατηγικών που οδήγησαν στην επιτυχία τους, οι οποίες μπορούν να καθοδηγήσουν οποιοδήποτε μελλοντικό επιχειρηματία, καθώς και η εισαγωγή στον κλάδο κόμικς και της ψυχαγωγίας για μελλοντική ανάλυση. Μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, συμπεραίνεται ότι η ψυχαγωγία έχει μεγάλη αξία στην οικονομική συνεισφορά και οι στρατηγικές που αξιοποιήθηκαν αποτελούν σημαντικό μάθημα για κάθε επιχειρηματία.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ στις επωνυμίες κόμικ DC και Marvel Comicsel
dc.title.alternativeMarketing strategies from comic brands DC and Marvel Comicsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENEntertainment is a lucrative industry, with market success exemplifying the effectiveness of a business' marketing strategies. The comics industry, specifically in regards to brands of DC and Marvel Comics, is a prime example of a business success that comes from re-adjusting longterm goals and the promotional strategies used. The analysis of comics, as a potentially successful industry, remains relatively unexplored. This article provides a detailed analysis of the evolution of the comics industry, mainly through the DC and Marvel Comics brands, as well as the strategies used to combat the threats that arose. The main purpose is to define the strategies that led to their success, as a guide to future entrepreneurs, while serving as an introduction to the comics and entertainment industry for future analysis. Through a literature review, it is concluded that entertainment contributes greatly to increasing finances and that the strategies used serve as important lessons for every entrepreneur.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΚόμικςel
dc.subject.keywordDC Comicsel
dc.subject.keywordMarvel Comicsel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΨυχαγωγίαel
dc.subject.keywordΚινηματογράφοςel
dc.subject.keywordΚώδικας των κόμικel
dc.subject.keywordΧρυσή εποχήel
dc.subject.keywordΑσημένια εποχήel
dc.subject.keywordΜοντέρνα εποχήel
dc.date.defense2022-10-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»