Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικό μάρκετινγκ στην επωνυμία μιας εταιρείας

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΛυκογιάννη, Αναστασία Μαρία
dc.date.accessioned2022-09-28T09:01:30Z
dc.date.available2022-09-28T09:01:30Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14629
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2052
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η διαφοροποίηση να εξεταστεί η προτίμηση των πελατών προς τα φυσικά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα πριν και την πανδημία. Δευτερευόντως, ερευνήθηκαν οι συσχετίσεις των προτιμήσεων των πελατών καθώς και της ικανοποίησης τους με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του δείγματος. Για την αξιολόγηση των δημογραφικών και χαρακτηριστικών και των πεποιθήσεων και προτιμήσεων χρησιμοποιήθηκε αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο που αφορά τα παραπάνω ζητήματα. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκε ως μέσο εργαλείο συλλογής δεδομένων η συνέντευξη. Εφαρμόστηκε περιγραφική στατιστική, έλεγχος x2, ANOVA και word analysis. Τα ευρήματα μπορούν να βοηθήσουν στη μελέτη της στρατηγικής της αγοράς προϊόντων πολυτελείας και στο σχεδιασμό της μελλοντικής στρατηγικής προκειμένου οι Οίκοι μόδας να προάγουν την βιωσιμότητα.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτρατηγικό μάρκετινγκ στην επωνυμία μιας εταιρείαςel
dc.title.alternativeMarketing strategy at the branding of a companyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this study is to examine the differentiation of the preference of customers to physical and online stores before the pandemic. Secondly, the correlations of customer preferences as well as their satisfaction with the demographic characteristics of the sample were investigated. An improvised questionnaire related to the above issues was used to assess demographics and characteristics and beliefs and preferences. In addition, the interview was used as a means of data collection. Descriptive statistics, x2, ANOVA and word analysis were applied. The findings may help to study the luxury product market strategy and to plan the future strategy in order for fashion houses to promote sustainability.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΠανδημίαel
dc.subject.keywordGucciel
dc.subject.keywordΟίκος μόδαςel
dc.subject.keywordΦυσικό κατάστημαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό κατάστημαel
dc.date.defense2022-09-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»