Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαιδευτική πρόταση για την ένταξη του προγράμματος Out of Eden Learn στη διδασκαλία των αγγλικών στο γυμνάσιο

dc.contributor.advisorRetalis, Symeon
dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorTsiachti, Athena Anastasia
dc.contributor.authorΤσιαχτή, Αθηνά Αναστασία
dc.date.accessioned2022-08-22T06:25:15Z
dc.date.available2022-08-22T06:25:15Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14525
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1948
dc.description.abstractΣτην παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία αξιοποιήθηκε το πρόγραμμα διεθνούς φήμης στην εκπαιδευτική κοινότητα Out of Eden Learn, με σκοπό τη δημιουργία μιας εκπαιδευτικής πρότασης για την ένταξη των θεμελιωδών αρχών του προγράμματος στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της αγγλικής γλώσσας στο ελληνικό γυμνάσιο. Πιο συγκεκριμένα, για τις ανάγκες της έρευνας δημιουργήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα εφτά (7) εβδομάδων A Wall of Wonders, ένα πρόγραμμα βασισμένο στη δομή των «Εργαστήριων Δεξιοτήτων» του ΙΕΠ, για να μπορεί να αξιοποιηθεί από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Το πρόγραμμα A Wall of Wonders αποτελεί μια εκπαιδευτική πρόταση ένταξης των αρχών και στρατηγικών τους προγράμματος OOEL στις τάξεις του ελληνικού γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας, της συνεργασίας και της επικοινωνίας σε ελληνόφωνους μαθητές. Η παρούσα έρευνα αφορά τις απόψεις εκπαιδευτικών της αγγλικής γλώσσας με εμπειρία στης διδασκαλία εργαστηρίων δεξιοτήτων σχετικά με τα πιθανά αποτελέσματα της εκπαιδευτικής πρότασης A Wall of Wonders στους μαθητές της Αγγλικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας. Στην έρευνα πήραν μέρος δώδεκα (12) εκπαιδευτικοί της Αγγλικής με εμπειρία από ένα (1) έως πάνω από δέκα (10) έτη διδασκαλίας σε ιδιωτικά και δημόσια σχολεία και Κέντρα Ξένων Γλωσσών, καθώς και με αντίστοιχη εμπειρία στη διδασκαλία μέσω εργαστήριων δεξιοτήτων. Οι ειδήμονες εκπαιδευτικοί συνδέθηκαν στην ειδικά διαμορφωμένη για τις ανάγκες της έρευνας ιστοσελίδα του προγράμματος, επεξεργάστηκαν τη διαδικασία που θα έπρεπε να ακολουθήσουν στην τάξη τους με τους μαθητές τους, και αξιολόγησαν τρία (3) από τα εφτά (7) εργαστήρια του προγράμματος. Τα εργαστήρια που αξιολογήθηκαν αφορούν (α) την αναγνώριση των θαυμάτων στον κόσμο μέσω της λεπτομερούς και παρατεταμένης παρατήρησης, (β) την ανταλλαγή ιστοριών μεταξύ των μαθητών και ανθρώπων με πολιτιστικές διαφορές, καθώς και (γ) στην προσφορά ενός θαύματος των μαθητών στη γειτονιά τους με σκοπό τη σύνδεση της πολιτιστικής διαφοράς που υπάρχει ανάμεσα στους διάφορους πολιτισμούς και τη γειτονιά όπου ζούνε. Μετά την περιήγηση στην πλατφόρμα και στις δραστηριότητες των εργαστηρίων, οι εκπαιδευτικοί αξιολόγησαν κάθε εργαστήριο ξεχωριστά αλλά και το πρόγραμμα συνολικά μέσα από ένα ερωτηματολόγιο. Σκοπός ήταν η εξαγωγή συμπερασμάτων για την καταλληλότητα του προγράμματος για: α) την ενίσχυση της κατανόησης του προφορικού και β) γραπτού λόγου, γ) την ενίσχυση της παραγωγής προφορικού και δ) γραπτού λόγου στα αγγλικά και τέλος ε) την ενίσχυση της συνεργασίας και στ) επικοινωνίας ανάμεσα τους μαθητές. Από την αξιολόγηση του προγράμματος από τους εκπαιδευτικούς εξάχθηκαν συμπεράσματα για την καταλληλότητα της εκπαιδευτικής πρότασης για την ενίσχυση της διδασκαλίας των αγγλικών στο γυμνάσιο μέσα από ένα αυθεντικό περιβάλλον μάθησης και καλλιέργειας δεξιοτήτων. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναλύονται περιγραφικά και στατιστικά και, τέλος, παραθέτονται προτάσεις για περαιτέρω μελέτη και αξιοποίηση του προγράμματος A Wall of Wonders στα ελληνικά γυμνάσια.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΕκπαιδευτική πρόταση για την ένταξη του προγράμματος Out of Eden Learn στη διδασκαλία των αγγλικών στο γυμνάσιοel
dc.title.alternativeEducational proposal for the integration of the out of Eden Learn program in the English as a second language curriculum in secondary schoolel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe purpose of this dissertation research is to examine the ESL educators’ opinions on the effects of the "Out of Eden Learn" project principles on ESL students' language acquisition, collaboration, and communication. The OOEL principles that were examined included a) slowing down b) sharing stories, and c) making connections with bigger human stories. The teaching strategies that were used included the thinking routines: See-Think-Wonder, See-Wonder-Connect, Connect-Extend-Challenge, and Think-Pair-Share. The participants who took part in this research were solely Greek educators of the English as a second language with long teaching experience in public or private schools and long experience in teaching English through workshops. The research was conducted with a questionnaire, and the results were statistically analyzed. The findings of the research proved the initial hypotheses, meaning that the suggested educational program that was created for the research’s needs – A Wall of Wonders – had adapted the OOEL principles successfully. This research shows actively that the OOEL principles can be used to promote the four basic competences in English acquisition – speaking, listening, writing, reading skills – as well as collaboration and communication among ESL students.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordOut of Eden Learnel
dc.subject.keywordA Wall of Wondersel
dc.subject.keywordThinking routinesel
dc.subject.keywordDialogue toolsel
dc.subject.keywordΣτρατηγικές ενίσχυσης σκέψηςel
dc.subject.keywordΕργαλεία διαλόγουel
dc.subject.keywordΕργαστήρια Δεξιοτήτων ΙΕΠel
dc.subject.keywordΠρόγραμμα σπουδών γυμνασίουel
dc.date.defense2022-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»