dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Σασλίδη, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T11:27:57Z | |
dc.date.available | 2022-05-18T11:27:57Z | |
dc.date.issued | 2022-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14361 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1784 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε την ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), την Ταξινομία του Bloom (Bloom’s Taxonomy) καθώς και την Αναθεωρημένη Ταξινομία του Bloom (Revised Bloom’s Taxonomy ή RBT). Βάσει της τελευταίας θα αναπτύξουμε ένα επαναληπτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι στην αγγλική γλώσσα για λόγους επανάληψης ύλης για παιδιά που θα πάνε στην Δ΄ Τάξη Δημοτικού. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Articulate Storyline 360. Η εφαρμογή των επιπέδων της αναθεωρημένης ταξινομίας μάς εξυπηρετεί στο να μπορεί ο εκπαιδευτικός να αναγνωρίσει τυχόν δυσκολίες ανά επίπεδο και να έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει επισταμένως, προκειμένου ο εκπαιδευόμενος να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο. Μέσω αυτού θέλουμε να δούμε κατά πόσο η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και κατ’ επέκταση οι μαθησιακοί στόχοι μπορούν να γίνουν με ουσιώδη και επιτυχή τρόπο. | el |
dc.format.extent | 42 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας αγγλικών με την RBT | el |
dc.title.alternative | Applying Revised Bloom’s Taxonomy (RBT) on English course | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This MSc thesis is going to present the e-learning technics, Bloom’s Taxonomy and Revised Bloom’s Taxonomy (RBT). Based on the latter, we will create an e-learning based English game for repetition purposes, for middle school children. The game was created in the Articulate Storyline 360 platform. The application of the levels of RBT in the game will help the teachers recognize the difficulties each student faces at each level and help them accordingly. Through that, we can see how e-learning will be an assistant to knowledge and how certain goals can be achieved. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Bloom's Taxonomy | el |
dc.subject.keyword | Revised Bloom’s Taxonomy | el |
dc.subject.keyword | Cognitive learning | el |
dc.subject.keyword | Knowledge | el |
dc.date.defense | 2022-03-30 | |