Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας αγγλικών με την RBT

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΣασλίδη, Βασιλική
dc.date.accessioned2022-05-18T11:27:57Z
dc.date.available2022-05-18T11:27:57Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14361
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1784
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε την ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), την Ταξινομία του Bloom (Bloom’s Taxonomy) καθώς και την Αναθεωρημένη Ταξινομία του Bloom (Revised Bloom’s Taxonomy ή RBT). Βάσει της τελευταίας θα αναπτύξουμε ένα επαναληπτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι στην αγγλική γλώσσα για λόγους επανάληψης ύλης για παιδιά που θα πάνε στην Δ΄ Τάξη Δημοτικού. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Articulate Storyline 360. Η εφαρμογή των επιπέδων της αναθεωρημένης ταξινομίας μάς εξυπηρετεί στο να μπορεί ο εκπαιδευτικός να αναγνωρίσει τυχόν δυσκολίες ανά επίπεδο και να έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει επισταμένως, προκειμένου ο εκπαιδευόμενος να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο. Μέσω αυτού θέλουμε να δούμε κατά πόσο η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και κατ’ επέκταση οι μαθησιακοί στόχοι μπορούν να γίνουν με ουσιώδη και επιτυχή τρόπο.el
dc.format.extent42el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠροσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας αγγλικών με την RBTel
dc.title.alternativeApplying Revised Bloom’s Taxonomy (RBT) on English courseel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis MSc thesis is going to present the e-learning technics, Bloom’s Taxonomy and Revised Bloom’s Taxonomy (RBT). Based on the latter, we will create an e-learning based English game for repetition purposes, for middle school children. The game was created in the Articulate Storyline 360 platform. The application of the levels of RBT in the game will help the teachers recognize the difficulties each student faces at each level and help them accordingly. Through that, we can see how e-learning will be an assistant to knowledge and how certain goals can be achieved.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordBloom's Taxonomyel
dc.subject.keywordRevised Bloom’s Taxonomyel
dc.subject.keywordCognitive learningel
dc.subject.keywordKnowledgeel
dc.date.defense2022-03-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»