Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚυριαζής, Δημοσθένης
dc.contributor.authorΠαναγιωτακόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2022-05-06T05:37:10Z
dc.date.available2022-05-06T05:37:10Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14324
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1747
dc.description.abstractΜεταφορικό Ισοδύναμο είναι το μέτρο, με τη θέσπιση του οποίου επιδιώκεται η εξίσωση του κόστους μεταφοράς με μέσα μαζικής μεταφοράς από την ηπειρωτική Ελλάδα σε νησί ή από νησί σε νησί με το κόστος που θα ίσχυε στην ηπειρωτική Ελλάδα για την ίδια απόσταση. Οι νησιωτικές κοινωνίες αντιμετωπίζουν επείγοντα ζητήματα ερημοποίησης και μακροχρόνια ζητήματα απομόνωσης από τις κεντρικές αγορές προϊόντων στις οποίες αναπτύσσονται οι οικονομίες κλίμακας. Ως αποτέλεσμα αυτών είναι αναγκασμένες να επιβαρύνονται με το επιπλέον κόστος θαλάσσιας μεταφοράς ανθρώπων και προϊόντων στα νησιά σε σχέση με τη χερσαία μεταφορά στην ενδοχώρα. Το επιπλέον αυτό κόστος είναι από τις κύριες αιτίες ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων, μείωσης του νησιωτικού πληθυσμού και αποτροπής ίδρυσης και παραμονής των επιχειρήσεων στα νησιά. Η εφαρμογή του μεταφορικού ισοδύναμου εναρμονίζει το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων, από και προς τα νησιά, σε σχέση με το κόστος των χερσαίων μεταφορών. Το κόστος μετακίνησης προϊόντων επιδοτείται από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων με κανόνες συμβατούς για τις κρατικές ενισχύσεις στην Ε.Ε., σε βαθμό που εναρμονίζει τη μετακίνηση τους στη θάλασσα με το κόστος στη στεριά. Σκοπός είναι η εξασφάλιση της ίσης μεταχείρισης προς τις νησιωτικές κοινότητες αναφορικά με το μεταφορικό κόστος που καλούνται να πληρώνουν για τις μεταφορές τους, το οποίο θα πρέπει να είναι ανάλογο με το τίμημα που καταβάλουν αντίστοιχου μεγέθους κοινότητες της ηπειρωτικής χώρας. Συνεπώς στοχεύει στην ελαχιστοποίηση του οικονομικού μειονεκτήματος που επιβαρύνει τις απομακρυσμένες νησιωτικές κοινότητες έτσι ώστε με τη σειρά τους να συμβάλλουν περισσότερο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleOptimization of logistics though analytics outcomesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENTransport Equivalent is the measure, where it’s implementation seeks to equalize the cost of transport by public transport from mainland Greece to island or from island to island with the cost that would apply in mainland Greece for the same distance. Island societies face urgent issues of desertification and long-term isolation from the central product markets in which economies of scale are developing. As a result, they are forced to bear the additional cost of transporting people and goods to the islands in relation to inland transport. This additional cost is one of the main causes of intra-regional disparities, reduction of the island population and prevention of the establishment and stay of businesses on the islands. The implementation of the transport equivalent harmonizes this cost of transporting passengers and goods to and from the islands. The application of the transport equivalent harmonizes the cost of transporting goods, to and from the islands, in relation to the cost of land transport. The cost of transporting products is subsidized by resources of the Public Investment Program with rules compatible with state aid in the EU, to the extent that it harmonizes their movement at sea with the cost on land. The aim is to ensure equal treatment of island communities in terms of the transport costs they are required to pay for their transport, which should be commensurate with the price paid by similarly sized communities on the mainland. It therefore aims to minimize the economic disadvantage that burdens remote island communities so that in turn they contribute more to the country's economic development.el
dc.contributor.masterΠληροφοριακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordTransport equivalentel
dc.subject.keywordSupply chain analysisel
dc.subject.keywordIsland tradeel
dc.subject.keywordIsland economic activityel
dc.subject.keywordAnalysis of transport cost subsidiesel
dc.date.defense2022-04-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»