Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ολοκληρωμένο Σύστημα Ναυτιλίας / Γέφυρας: INS / IBS

dc.contributor.advisorΒαζούρας, Χρήστος
dc.contributor.authorΧαρίσης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΤουζλαντζής, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2022-05-04T08:42:42Z
dc.date.available2022-05-04T08:42:42Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14323
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1746
dc.description.abstractΣήμερα το Integrated Navigation System (INS) και, κατ’ επέκταση το Integrated Bridge System (IBS), αποτελεί την επιτομή των σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικής ναυτιλίας, το οποίο πηγάζει από την ιδέα του ECDIS με την προσαύξηση πλήθους αισθητήρων και ναυτιλιακών οργάνων που διασυνδέονται στην κοινή πληροφοριακή υποδομή για την αντίληψη της ναυτιλιακής κατάστασης και την υποβοήθηση της λήψης απόφασης περί του επικείμενου χειρισμού. Με τη προσθήκη τηλεπικοινωνιακών μέσων (π.χ. πρόσβαση στο διαδίκτυο για λήψη πληροφοριών καιρού – λιμένος, διορθώσεων χαρτών κλπ.), συστημάτων ελέγχου μηχανών και ηλεκτρομηχανών, το ολοκληρωμένο σύστημα γέφυρας καθίσταται ένα πλήρες σύστημα άσκησης διοίκησης και ελέγχου, μέσω του οποίου όχι μόνο προσδιορίζεται ο επικείμενος ελιγμός, αλλά περαιτέρω ελέγχεται η αποτελεσματικότητα των μέσων (μηχανές, αντλίες, πηδάλια κλπ.) που ενεργοποιούνται για την εκτέλεσή του. Το προαναφερόμενο σύστημα αφορά σε μία ευέλικτη υποδομή απεικόνισης και επεξεργασίας συνδυασμού πληροφοριών μέσω των οποίων: α. Μειώνεται ο φόρτος εργασίας του ναυτικού, περιορίζεται ο χρόνος εκτέλεσης υπολογισμώv και εξαγωγής ναυτιλιακών δεδομένων (στίγμα, ταχύτητα, γεωγραφική αναφορά, κινηματική στόχων) και παράλληλα αυξάνεται ο διατιθέμενος χρόνος για ορθή λήψη αποφάσεως. β. Βελτιώνεται η αποτελεσματικότητα της εκτέλεσης της φυλακής γέφυρας. γ. Μεγιστοποιείται η επίγνωση του ναυτιλιακού περιβάλλοντος. δ. Προσδιορίζεται με ταχύτητα και ακρίβεια ο βέλτιστος επικείμενος ελιγμός. ε. Αποκτάται συναίσθηση της ακριβούς συμπεριφοράς του πλοίου και της ανταπόκρισής του στις διατασσόμενες κινήσεις. στ. Ελέγχεται η αποτελεσματικότητα των ελιγμών και προσδιορίζονται οι τυχόν απαραίτητες διορθωτικές παρεμβάσεις.el
dc.format.extent49el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟλοκληρωμένο Σύστημα Ναυτιλίας / Γέφυρας: INS / IBSel
dc.title.alternativeIntegrated Navigation / Bridge System: INS / IBSel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENToday the Integrated Navigation System (INS) and, consequently, the Integrated Bridge System (IBS) is the epitome of modern navigational systems, which stems from the idea of ECDIS with the addition of a number of sensors and navigational instruments interconnected to the common information infrastructure, for the perception of the maritime situation and to assist in the decision-making on the forthcoming handling. With the addition of modes of telecommunications (internet access for weather information, port facilities, map corrections, etc.), control systems of main engines and generator engines, the integrated bridge system becomes a complete command and control system, through which not only the impending maneuver is determined, but the performance of the individual systems (engines, pumps, rudders, etc.) is observed in detail. The above system is referred to a flexible infrastructure for displaying and processing the combined information through which: a. The workload of the seafarers is reduced, the required time for performing calculations and exporting navigation data (position, speed, geographical reference, target kinematics) is limited and at the same time the available time for decision making is increased. b. Improves the bridge watch execution performance. c. Awareness of the maritime environment is maximized. d. The optimal oncoming maneuver is determined with speed and accuracy. e. Awareness of the exact behavior of the ship and its response to the ordered commands is gained. f. The effectiveness of the maneuvers is checked and any necessary corrective actions are identified.el
dc.corporate.nameΣχολή Ναυτικών Δοκίμωνel
dc.contributor.masterΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordINSel
dc.subject.keywordIBSel
dc.subject.keywordECDISel
dc.subject.keywordIntergrated systemel
dc.subject.keywordENCel
dc.date.defense2022-03-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»