Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔρίβας, Κυριάκος
dc.contributor.authorΡαμπούση, Μαρία
dc.date.accessioned2022-02-28T07:26:52Z
dc.date.available2022-02-28T07:26:52Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14165
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1588
dc.description.abstractΓίνεται ευρέως αντιληπτό σε παγκόσμιο επίπεδο από την ανασκόπηση των ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί η άποψη των εκπαιδευτικών ότι η υλοποίηση και ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών δίνουν αρκετές δυνατότητες για διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η απουσία εκμάθησης των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα μπορεί να προκαλέσει αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνικοποίηση και διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών καθώς με την έλλειψη των ΤΠΕ δεν θα αποκτήσουν κάποιες σημαντικές και ειδικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να γίνουν πλήρως συμμετέχοντες σε ένα όλο και περισσότερο μεσολαβούμενο και παγκοσμιοποιημένο κόσμο των ΤΠΕ. Ακόμα κι έτσι, πρέπει να αναγνωριστεί ότι η ύπαρξη ΤΠΕ στο πρωτοβάθμιο πρόγραμμα σπουδών και στην τάξη δεν εγγυάται βελτιωμένη μάθηση και μπορεί να αντιπροσωπεύει κάτι περισσότερο από νέα μέσα για την επίτευξη προϋπαρχόντων, και ίσως ακατάλληλων ή ξεπερασμένων, σκοπών. Επιπλέον, οι ΤΠΕ στην εκπαίδευση πρέπει να υποστηρίζονται από κατάλληλες πολιτικές που είναι ικανές να εφαρμοστούν ως ισχυρό εφόδιο ή «όπλο» για την υποστήριξη της ένταξης και ότι οι πληροφορίες σχετικά με την χρήση των ΤΠΕ από τους μαθητές μπορούν να διευκολύνουν την ενσωμάτωσή τους. Κλείνοντας, στην συγκεκριμένη εργασία θα διεξαχθεί και έρευνα στο να διευρύνει τις απόψεις και γνώσεις των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν κυρίως στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σχετικά με την εφαρμογή και υιοθέτηση των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στα σχολεία και το πώς επιδρούν στα παιδιά. Τέλος, η έρευνα θα αναδείξει αν οι συγκεκριμένες τεχνολογίες θα επιφέρουν θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα στην εκπαίδευση.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΝέες τεχνολογίες και χρήση των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΤΠΕel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»