To marketing σε εταιρία ενεργειακών εφαρμογών
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/14158/%ce%94%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%b2%ce%ae%20%ce%a7%ce%b1%cf%84%ce%b6%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%ac%ce%bf%cf%85%20%ce%99%cf%89%ce%ac%ce%bd%ce%bd%ce%b7%cf%82%20%ce%95%ce%9c%ce%92%ce%91%202018.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Master Thesis
Συγγραφέας
Χατζηνικολάου, Ιωάννης
Ημερομηνία
2021-12-09Επιβλέπων
Τσόγκας, Μάρκος - ΜάριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Marketing ; Ενέργεια ; Φυσικό αέριο ; ΘέρμανσηΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο το marketing Μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία επιχείρησης η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ενεργειακών εφαρμογών σε οικιακό επίπεδο.