Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προώθηση αλλαγών και μεταρρυθμίσεων στη λυκειακή εκπαίδευση, προβλήματα, δυσκολίες και η ανάγκη για εκπαίδευση στην αλλαγή

dc.contributor.advisorΜιχελακάκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΣαλπέα, Όλγα
dc.date.accessioned2022-02-24T13:02:54Z
dc.date.available2022-02-24T13:02:54Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14156
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1579
dc.description.abstractΈνα βασικό ζήτημα στην εκπαιδευτική έρευνα και πολιτική είναι η εκπαιδευτική αλλαγή. Η παιδαγωγική μετατροπή στοχεύει στην πρόοδο του εκπαιδευτικού τομέα με οποιοδήποτε μέσο. Υπάρχει μεγάλη βιβλιογραφική αναφορά για την παιδαγωγική μεταμόρφωση και αυτή η μελέτη τόσο στο θεωρητικό της μέρος, όσο και στο πειραματικό της μέρος, συνεργεί στο πεδίο συναπαντώντας στις απορίες για το τι είναι ο εκπαιδευτικός μετασχηματισμός, γιατί είναι τόσο δυσεπίλυτος και πώς μπορούμε να τον υλοποιήσουμε. Στην εργασία αναλύεται η βιβλιογραφία γύρω από τις μελέτες για εκπαιδευτική αλλαγή που έχει γίνει παγκοσμίως από το 1960 έως και σήμερα και καταλήγει στην κατάσταση που βρίσκεται το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας και στις αλλαγές που έχει επιτύχει. Σημαντική είναι η ποσοτική έρευνα που έγινε σε αυτή την εργασία, με δείγμα 50 ατόμων, αποτελούμενο από καθηγητές, μαθητές και κηδεμόνες καθώς τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας κρίθηκαν αντικειμενικά και ποιοτικά και θα βοηθήσουν σε περαιτέρω μελέτες για την εκπαιδευτική αλλαγή στο ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠροώθηση αλλαγών και μεταρρυθμίσεων στη λυκειακή εκπαίδευση, προβλήματα, δυσκολίες και η ανάγκη για εκπαίδευση στην αλλαγήel
dc.title.alternativePromotion of changes and reforms in high school education, problems, difficulties and the need for education in changeel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENA key issue in educational research and policy is educational change. The pedagogical transformation aims at the progress of the educational sector by any means. There is a great deal of literature on pedagogical transformation, and this study, both theoretical and experimental, collaborates in the field by meeting questions about what educational transformation is, why it is so intractable, and how we can do it. The paper analyzes the literature on the studies for educational change that has taken place worldwide from 1960 until today and concludes with the situation of the educational system of Greece and the changes that it has achieved. The quantitative research done in this work is important, with a sample of 50 people, consisting of teachers, students and guardians as the results of this research were judged objectively and qualitatively and will help in further studies on the educational change in the Greek education system.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΠροώθησηel
dc.subject.keywordΑλλαγέςel
dc.subject.keywordΜεταρρυθμίσειςel
dc.date.defense2022-02-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»