Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η μετάβαση του σχολείου σε ένα νέο «ανοικτό» περιβάλλον εργασίας υιοθετώντας τεχνολογικές καινοτομίες στη δια ζώσης διδασκαλία

dc.contributor.advisorΒοζίκης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΜιχόκ, Καμέλια
dc.date.accessioned2022-02-24T08:44:18Z
dc.date.available2022-02-24T08:44:18Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14152
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1575
dc.description.abstractΣτην ψηφιακή εποχή που διανύουμε όλες οι εκπαιδευτικές μονάδες παγκοσμίως προσπαθούν να αναπτύξουν νέες μεθόδους μάθησης με τη χρήση διαφόρων ψηφιακών τεχνολογιών, η αξιοποίηση των οποίων στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί καινοτομία για τις σχολικές μονάδες. Βασική αρχή για να επιτευχθεί καινοτομία στην εκπαίδευση μέσω της τεχνολογίας είναι να συνεργάζονται όλοι οι ενδιαφερόμενοι για να επιφέρουν αλλαγές, στηριζόμενοι σε σαφής στόχους. Επιβάλλεται αλλαγή παγιωμένων πρακτικών στις σχολικές μονάδες και μια συστημική αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης της καινοτομίας με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να λαμβάνουν μέρος σε αυτή τη διαδικασία αλλαγής. Στην παρούσα έρευνα έγινε προσπάθεια μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση να παρουσιαστούν διάφορες μορφές καινοτόμων τεχνολογιών που μπορούν να βρουν εφαρμογή στη σχολική μονάδα. Επιπρόσθετα, μέσα από την ερευνητική μελέτη διερευνήθηκαν και να αναλύθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για τη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών στην εκπαίδευση, το επίπεδο εξοικείωσής τους, τα οφέλη, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να ενσωματωθούν οι καινοτόμες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ακολουθήθηκε η ποσοτική μέθοδος συλλογής δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα 161 ατόμων.   Τα συμπεράσματα της μελέτης αναδεικνύουν ότι υπάρχει ραγδαία ψηφιακή εξέλιξη στον χώρο της εκπαίδευσης και εξοικείωση του δείγματος με τις έννοιες των καινοτόμων τεχνολογιών, χωρίς όμως να θεωρούν του εαυτούς τους ψηφιακούς γνώστες. Αναφορικά με τα οφέλη τους στην εκπαιδευτική διαδικασία υπάρχει υψηλά θετική άποψη από το σύνολο του δείγματος, αλλά αυτό δεν φάνηκε να είναι αρκετό για να ενταχθούν σε μεγάλο βαθμό στην μαθησιακή διαδικασία. Τέλος, προϋποθέσεις ενσωμάτωσής τους αποτελούν η ενίσχυση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού και λογισμικού υποστήριξης των τεχνολογιών αυτών.el
dc.format.extent181el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ μετάβαση του σχολείου σε ένα νέο «ανοικτό» περιβάλλον εργασίας υιοθετώντας τεχνολογικές καινοτομίες στη δια ζώσης διδασκαλίαel
dc.title.alternativeThe transition of schools to a new “open” work environment by adopting technological innovations in personal teachingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn the digital age we are leaving, all educational units are trying to develop new learning methods using various digital technologies, the utilization of which in the educational process is an innovation for the school units. A key principle for achieving innovation in education through technology is for all stakeholders to collaborate to bring about change, based on clear objectives. There is a need for a change in established practices in schools and a systemic change in the way innovation is managed. In the present research, was made an attempt through the bibliographic review to present various forms of innovative technologies that can be applied in the school units. In addition, the research study explored and analyzed the views of teachers, primary and secondary education, on the use of technological innovation, their level of familiarity, benefits and how they can integrate innovative technologies in the educational process. The quantitative method of data collection was followed using a questionnaire in a sample of 161 individuals. The conclusions of the study show that there is a rapid digital development in the field of education and familiarization of the sample with the concepts of innovative technologies, but without considering themselves digital connoisseurs. Regarding their benefits in the educational process there is a highly positive view from the whole sample, but this did not seem to be enough to integrate them to a large extent in the learning process. Finally, preconditions for their integration are the strengthening of the material and technical infrastructures of the schools, the training of the teachers and the development of appropriate educational material and software to support these technologies.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subject.keywordΕικονική πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΣοβαρά παιχνίδιαel
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»