Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιοποίηση της χρήσης των Τ.Π.Ε., προϋποθέσεις επιτυχίας χρήσης τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και απόψεις εκπαιδευτικών για την εφαρμογή τους

dc.contributor.advisorΔρίβας, Κυριάκος
dc.contributor.authorΦελάνη, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2022-02-23T08:47:54Z
dc.date.available2022-02-23T08:47:54Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14146
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1569
dc.description.abstractΜε την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας θέλουμε να εντοπίσουμε τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την επιτυχή χρήση των ΤΠΕ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να μελετήσουμε την στάση που τηρούν οι εκπαιδευτικοί ως προς την συμβολή των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση . Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τη σημασία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και την πρόθεση ή όχι για επιπλέον επιμόρφωση. Στην εποχή μας, ο ρόλος των ΤΠΕ είναι αποφασιστικός στον ενημερωτικό τομέα, τον επικοινωνιακό και εκπαιδευτικό (Bruce, 2008). Εξετάζοντας, την επίδραση στην εκπαίδευση, ο βασικός σκοπός στηρίζεται στην πλήρη αξιοποίηση των τεχνολογικών καινοτοµιών για την προβολή διαφορετικών μεθόδων µάθησης, δείχνοντας σεβασµό στη γλωσσική, κοινωνική και πολιτισµική πολυµορφία. Οι ΤΠΕ είναι απαραίτητες για την εισαγωγή εκπαιδευτικών µεταρρυθµίσεων (Pelgrum, 2001) και η απαραίτητη πλέον παρέμβαση στο εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας. Με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και γενικά στο εκπαιδευτικό σύστημα επιτυγχάνεται η σκέψη δημιουργικότητας και κριτικότητας των µαθητών και η αλλαγή της διδακτικής πρακτικής, της διαδικασίας µάθησης και επικοινωνίας (Bruce, 2008). Παρουσιάζονται οι σχέσεις, οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή των ΤΠΕ στο σχολείο. Θα δούμε ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνάς μας οι εκπαιδευτικοί είναι παραπάνω από θετικοί στη χρήση των ΤΠΕ και έχουν την πρόθεση να τις χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας τους. Η αξιοποίηση των ΤΠΕ για να επιτευχθεί με επιτυχία θα πρέπει να συνδεθεί µε την ποιότητα διδασκαλίας, τη βέλτιστη προσέγγιση του µαθησιακού αντικειμένου, την συνεργασία των εκπαιδευτικών και την αξιολόγηση της διδασκαλίας τους.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΑξιοποίηση της χρήσης των Τ.Π.Ε., προϋποθέσεις επιτυχίας χρήσης τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και απόψεις εκπαιδευτικών για την εφαρμογή τουςel
dc.title.alternativeUtilization of the use of Information and Communication Technologies, conditions for success their use in secondary education and views teachers for their implementationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENUtilization of the use of Information and Communication Technologies, conditions for success their use in secondary education and views teachers for their implementation. Abstract With the elaboration of this paper we want to identify the necessary conditions for successful use of ICT in secondary education and study the attitude of teachers regarding the contribution of Information and Communication Technologies in secondary education. It is also important to know the importance of teacher training and the intention or not for additional training. In our time, the role of ICT is crucial in the field of information, communication and education (Bruce, 2008). Considering the impact on education, the key challenge is based on take full advantage of technological innovations to promote different learning methods, showing respect for linguistic, social and cultural diversity. ICT is an essential tool for introducing educational reforms (Pelgrum, 2001) and the necessary intervention in the educational system of a country. By utilizing ICT in secondary education and in the educational system in general, the development of students' creative-critical thinking, the change of teaching practice, the process of Learning and communication is achieved (Bruce, 2008). The relationships, attitudes and perceptions of the teachers regarding the application of ICT in the school are presented. We will see that according to the results of our research teachers are more than positive in the use of ICT and intend to use them during their teaching. The use of ICT to be successful should be linked to the quality of teaching, the optimal approach to the subject, the cooperation of teachers and the evaluation of their teaching.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΤΠΕel
dc.subject.keywordΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕφαρμογή ΤΠΕel
dc.subject.keywordΔεξιότητες και ικανότητες εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΔικτύωσηel
dc.date.defense2022-02-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»