dc.contributor.advisor | Καρκαλάκος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Πασσά, Θεοδώρα | |
dc.date.accessioned | 2022-02-21T07:25:17Z | |
dc.date.available | 2022-02-21T07:25:17Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14117 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1540 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει σκοπό την διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών όσον αφορά την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες και μεθόδους αξιολόγησης εκπαιδευτικών, καθώς και στην σημασία της αυτοαξιολόγησης. Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά το ρόλο της ηγεσίας στην αξιολόγηση και την ανάπτυξη της σχολικής μονάδας στο σύνολό της. Επίσης, αναφέρονται τα είδη ηγεσίας και οι διαστάσεις της σχολικής ηγεσίας.
Ακολουθούν η μεθοδολογία της έρευνας, που είναι ποσοτική και μέσω ερωτηματολογίου, και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Το βασικό μέρος της έρευνας το οποίο αποτελείται από 29 ερωτήσεις, σχεδιάστηκε ειδικώς για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα ζητημάτων που σχετίζονται με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η γενικότερη εικόνα που μας παρουσίασε το δείγμα ήταν αυτή μιας μετριοπαθούς στάσης με τις μέσες τιμές για τις περισσότερες ερωτήσεις να κυμαίνονται γύρω από την ουδέτερη στάση.
Από την έρευνα προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν τους σημαντικότερους δείκτες της διδακτικής και παιδαγωγικής ικανότητας του εκπαιδευτικού την μεταδοτικότητα του και την ικανότητα του να ανταπεξέρχεται στις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών του. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας και η βιβλιογραφία. | el |
dc.format.extent | 52 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση | el |
dc.title.alternative | Attitudes and opinions of teachers for evaluation | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this paper is to investigate the attitudes of teachers regarding the evaluation of schools and teachers.
The first chapter introduces the basic concepts and methods of teacher evaluation, as well as the importance of self-evaluation. The second chapter concerns the role of leadership in the evaluation and development of the school unit as a whole. The types of leadership and the dimensions of school leadership are also mentioned.
The next chapter is the research methodology, which is quantitative and through a questionnaire, and after is the chapter with the presentation of the research results. The main part of the research, which consisted of 29 questions, was specifically designed to cover a wide range of issues related to teacher evaluation. The general picture that the sample presented to us was that of a moderate attitude with the average values for most of the questions hovering around the neutral attitude.
The research showed that teachers consider the most important indicators of a teacher's teaching and pedagogical ability to be contagious and his ability to cope with the learning difficulties of his students. Lastly, the conclusions of the work and the literature are presented. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση | el |
dc.subject.keyword | Σχολική μονάδα | el |
dc.date.defense | 2022-02-19 | |