dc.contributor.advisor | Παντελίδης, Παντελής | |
dc.contributor.author | Κάτση, Ευτυχία | |
dc.date.accessioned | 2022-01-10T12:47:41Z | |
dc.date.available | 2022-01-10T12:47:41Z | |
dc.date.issued | 2021-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14015 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1438 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα παρουσιαστούν τόσο οι οικονομικοί όσο και άλλοι
παράγοντες που επηρεάζουν το ποσοστό των αποφοίτων με τριτοβάθμια εκπαίδευση στην
Ελλάδα.
Αρχικά αναλύεται το εκπαιδευτικό σύστημα της Ευρώπης και συγκεκριμένα των χωρών της
Γερμανίας, της Ολλανδίας, της Αγγλίας, της Ελβετίας, της Φινλανδίας και της Ιταλίας,
αναλύοντας όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης που υπάρχουν στην εκάστοτε χώρα .
Ακολούθως συνεχίζουμε με την ανάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα και πιο
συγκεκριμένα αναλύονται οι πολιτικές ανώτατης εκπαίδευσης, οι τύποι ιδρυμάτων ανώτατης
εκπαίδευσης, η συσχέτιση της οικονομικής κατάστασης με την εκπαίδευση, οι τρόποι
χρηματοδότησης της ανώτατης εκπαίδευσης, τα δίδακτρα στην Ανώτατη Εκπαίδευση, οι
υπεύθυνοι φορείς, η αξιολόγηση στην εκπαίδευση και τέλος παρατίθεται swatanalysis για την
τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Στη συνέχεια παρουσιάζεται μια εμπειρική ανάλυση ώστε να μπορέσουμε να δούμε πως
επηρεάζεται το ποσοστό του πληθυσμού με τριτοβάθμια εκπαίδευση από το κατά κεφαλήν
Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της Ελλάδας, τον Πληθωρισμό, την Ανεργία, τις Πατέντες Ευρεσιτεχνίες και τις Δαπάνες για Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Οικονομικοί και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τις δαπάνες για τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα | el |
dc.title.alternative | Economic and others factors that influence expenditure on higher education in Greece | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In this dissertation will be presented both financial and other factors that affect the percentage of graduates with higher education in Greece.
Initially, the education system of Europe is analyzed, specifically the countries of Germany, the Netherlands, England, Switzerland, Finland and Italy, analyzing all the levels of education that exist in each country.
Then we continue with the analysis of the education system in Greece and more specifically the higher education policies, the types of higher education institutions, the correlation of the financial situation with education, the ways of financing higher education, the tuition fees in Higher Education, the responsible bodies , evaluation in education and finally swatanalysis for higher education.
The following is an empirical analysis so that we can see how the percentage of the population with higher education is affected by Greece's GDP per capita, Inflation, Unemployment, Patents and Higher Education Expenditures. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Οικονομικοί παράγοντες | el |
dc.subject.keyword | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2021-10-12 | |