Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οικονομικοί και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τις δαπάνες για τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΠαντελίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΚάτση, Ευτυχία
dc.date.accessioned2022-01-10T12:47:41Z
dc.date.available2022-01-10T12:47:41Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14015
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1438
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία θα παρουσιαστούν τόσο οι οικονομικοί όσο και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν το ποσοστό των αποφοίτων με τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Αρχικά αναλύεται το εκπαιδευτικό σύστημα της Ευρώπης και συγκεκριμένα των χωρών της Γερμανίας, της Ολλανδίας, της Αγγλίας, της Ελβετίας, της Φινλανδίας και της Ιταλίας, αναλύοντας όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης που υπάρχουν στην εκάστοτε χώρα . Ακολούθως συνεχίζουμε με την ανάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα αναλύονται οι πολιτικές ανώτατης εκπαίδευσης, οι τύποι ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης, η συσχέτιση της οικονομικής κατάστασης με την εκπαίδευση, οι τρόποι χρηματοδότησης της ανώτατης εκπαίδευσης, τα δίδακτρα στην Ανώτατη Εκπαίδευση, οι υπεύθυνοι φορείς, η αξιολόγηση στην εκπαίδευση και τέλος παρατίθεται swatanalysis για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στη συνέχεια παρουσιάζεται μια εμπειρική ανάλυση ώστε να μπορέσουμε να δούμε πως επηρεάζεται το ποσοστό του πληθυσμού με τριτοβάθμια εκπαίδευση από το κατά κεφαλήν Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της Ελλάδας, τον Πληθωρισμό, την Ανεργία, τις Πατέντες Ευρεσιτεχνίες και τις Δαπάνες για Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟικονομικοί και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τις δαπάνες για τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeEconomic and others factors that influence expenditure on higher education in Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn this dissertation will be presented both financial and other factors that affect the percentage of graduates with higher education in Greece. Initially, the education system of Europe is analyzed, specifically the countries of Germany, the Netherlands, England, Switzerland, Finland and Italy, analyzing all the levels of education that exist in each country. Then we continue with the analysis of the education system in Greece and more specifically the higher education policies, the types of higher education institutions, the correlation of the financial situation with education, the ways of financing higher education, the tuition fees in Higher Education, the responsible bodies , evaluation in education and finally swatanalysis for higher education. The following is an empirical analysis so that we can see how the percentage of the population with higher education is affected by Greece's GDP per capita, Inflation, Unemployment, Patents and Higher Education Expenditures.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΟικονομικοί παράγοντεςel
dc.subject.keywordΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.date.defense2021-10-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»