Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση του επιπέδου συναισθηματικής νοημοσύνης στην μαθησιακή επίδοση των μαθητών. Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές μιας τάξης της Ε΄ δημοτικού

dc.contributor.advisorΨυλλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΜαράγκας, Δημήτριος
dc.date.accessioned2021-12-21T06:50:42Z
dc.date.available2021-12-21T06:50:42Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13991
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1414
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει τη σχέση μεταξύ του επιπέδου συναισθηματικής νοημοσύνης και της μαθησιακής επίδοσης των μαθητών. Η εργασία δομείται σε δύο μέρη, την θεωρητική παρουσίαση της σχέσης συναισθηματικής νοημοσύνης και μαθησιακής επίδοσης και την μελέτη περίπτωσης σε μαθητές μίας τάξης της Ε’ Δημοτικού. Για τη μέτρηση της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών πρόκειται να χρησιμοποιηθεί το ερωτηματολόγιο «The Bar-On Emotional Quotient Inventory» (ΕQ-i). Για τη μέτρηση της επίδοσης πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ο μέσος όρος της βαθμολογίας των μαθητών/μαθητριών κατά το σχολικό έτος 2020-2021.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ επίδραση του επιπέδου συναισθηματικής νοημοσύνης στην μαθησιακή επίδοση των μαθητών. Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές μιας τάξης της Ε΄ δημοτικούel
dc.title.alternativeThe impact of emotional intelligence level on students’ learning performance. Case study on students at a 5th grade elementary school classel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis paper presents the relationship between the level of emotional intelligence and the academic performance of students. The work is structured in two parts, the theoretical presentation of the relationship between emotional intelligence and academic performance and the case study of students at the fifth grade of a Greek elementary public school. The "The Bar-On Emotional Quotient Inventory" questionnaire (EQ-i) will be used to measure students’ emotional intelligence. The average score of the students’ grades during the school year 2020-2021 will be used to measure the performance.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΣχολική επίδοσηel
dc.date.defense2021-12-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»