Η επίδραση του επιπέδου συναισθηματικής νοημοσύνης στην μαθησιακή επίδοση των μαθητών. Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές μιας τάξης της Ε΄ δημοτικού
The impact of emotional intelligence level on students’ learning performance. Case study on students at a 5th grade elementary school class
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Συναισθηματική νοημοσύνη ; Σχολική επίδοσηΠερίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη σχέση μεταξύ του επιπέδου συναισθηματικής νοημοσύνης και της μαθησιακής επίδοσης των μαθητών. Η εργασία δομείται σε δύο μέρη, την θεωρητική παρουσίαση της σχέσης συναισθηματικής νοημοσύνης και μαθησιακής επίδοσης και την μελέτη περίπτωσης σε μαθητές μίας τάξης της Ε’ Δημοτικού. Για τη μέτρηση της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών πρόκειται να χρησιμοποιηθεί το ερωτηματολόγιο «The Bar-On Emotional Quotient Inventory» (ΕQ-i). Για τη μέτρηση της επίδοσης πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ο μέσος όρος της βαθμολογίας των μαθητών/μαθητριών κατά το σχολικό έτος 2020-2021.