Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελέκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠαρρά, Αγάπη
dc.date.accessioned2021-12-09T13:37:20Z
dc.date.available2021-12-09T13:37:20Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13944
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1367
dc.description.abstractΗ ταχεία ανάπτυξη των ασύρματων υποδομών και των τεχνολογιών απόκτησης δεδομένων έχει συμβάλει στην εκθετική αύξηση του όγκου των δεδομένων προς επεξεργασία ειδικά των δεδομένων κίνησης (trajectory data) τα οποία καταγράφουν τις θέσεις κινούμενων αντικειμένων ανά χρονική στιγμή και αποτελεί πλέον ένα σημαντικό μέσο για την μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς ή την επίλυση προβλημάτων οδικής κίνησης όπως το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Στην μελέτη αυτή βασιστήκαμε σε μια πρόσφατη εργασία που χρησιμοποιεί μεθόδους βαθιάς μάθησης για να κάνει embedding τον αρχικό χώρο των δεδομένων κίνησης και μετά ομαδοποιεί με τον αλγόριθμο K-means. Αφού τον υλοποιήσαμε, τον εξελίξαμε στο κομμάτι της ομαδοποίησης μέσα από 4 αλγορίθμους ομαδοποίησης με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Τα αποτελέσματα μας έδειξαν ότι η επιλογή του K-means στην πρωτότυπη εργασία δεν ήταν η βέλτιστη.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣυσταδοποίηση δεδομένων κίνησης με χρήση βαθιών νευρωνικών δικτύωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Χρηματοοικονομικής και Στατιστικής. Τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe rapid development of wireless infrastructure and data acquisition technologies has contributed to the exponential increase in the volume of data to be processed specifically for trajectory data which records the positions of moving objects by time or period and is now an important means of study of human behavior or solving traffic problems such as traffic problems. In this study we focus on a recent work that uses deep learning methods to embed the original space of motion data and then grouping it with the K-means algorithm. After we implemented it, we developed it in the grouping part through 4 grouping algorithms with different characteristics. Our results showed that the selection of K-means in the original work was not optimal.el
dc.contributor.masterΕφαρμοσμένη Στατιστικήel
dc.subject.keywordΣυσταδοποίησηel
dc.subject.keywordΔεδομένα κίνησηςel
dc.subject.keywordΝευρωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΒαθιά νευρωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΟμαδοποίησηel
dc.subject.keywordΒαθιά γνώσηel
dc.date.defense2021-10-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»