Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΣεβαστός, Νικόλαος
dc.date.accessioned2021-12-06T06:52:53Z
dc.date.available2021-12-06T06:52:53Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13926
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1349
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία έγινε αναπαραγωγή της έννοιας της στρατηγικής και πιο συγκεκριμένα στον κλάδο των αερομεταφορών και μια μελέτη περίπτωσης για την Ryanair. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια του Στρατηγικού Μάνατζμεντ ,τα οφέλη του και οι φάσης του. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσονται εκτενώς τα είδη των στρατηγικών και κυρίως οι επιχειρησιακές στρατηγικές και πως λειτουργούν στις επιχειρήσεις. Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει την ιστορία και τα οικονομικά στοιχεία του κλάδου των αερομεταφορών από την αρχή της πορείας του μέχρι σήμερα και την εξάρτηση του από τις Κυβερνήσεις. Στο τέταρτο κεφάλαιο υπογραμμίζεται η στρατηγική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών και πιο συγκεκριμένα οι πολιτικές των εταιρειών, ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών και η ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε η ανάλυση της στρατηγικής χαμηλού κόστους των αεροπορικών επιχειρήσεων και μελέτη περίπτωσης της Ryanair.el
dc.format.extent116el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εταιρείας στον κλάδο των αερογραμμών: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis paper is referring to the theory of strategy and more specifically, on the air transport and the case study of Ryanair. In particular, the first chapter is focused in introducing the reader to the theory of strategic management, by presenting its advantages and its various aspects. In the next chapter there is an extensive analysis of the various strategies and most importantly, of the business strategies and their importance in managing a business. The third chapter presents the historical and economical data of the air transport industry, since the beginning up to today, and its dependency from the Governments. The fourth chapter underlines the strategic analysis of the industry of air transport, and the various policies used, as well as the competition between the companies and the analysis of the internal and external environment. Last but not least, the last chapter is focused on the analysis of low cost strategy from airline companies, and in particular the case study of Ryanair.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΚλάδος αερομεταφορώνel
dc.subject.keywordΣτρατηγική κόστουςel
dc.date.defense2021-12-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»