dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Κολαϊνή, Κυριακή | |
dc.date.accessioned | 2021-11-29T13:00:24Z | |
dc.date.available | 2021-11-29T13:00:24Z | |
dc.date.issued | 2021-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13897 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1320 | |
dc.description.abstract | Οι καινοτομίες του 21ου αιώνα και ιδίως η καθολική παρουσία της τεχνολογίας, έχουν επαναπροσδιορίσει κάθε πτυχή της καθημερινότητας. Η κοινωνία του σήμερα εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, κάτι το οποίο φαίνεται να επηρεάζει άμεσα τον τομέα της εκπαίδευσης και κυρίως τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές κατακτούν τη γνώση.
Κάθε παιδί αποτελεί μια μοναδική οντότητα, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, προτιμήσεις, ικανότητες και πεποιθήσεις. Εντούτοις, τα περισσότερα προγράμματα σπουδών σχεδιάζονται σήμερα για τον λεγόμενο «μέσο μαθητή»∙ αν και η γνωστική νευροεπιστήμη έχει δείξει ότι στην πραγματικότητα δεν υφίσταται μέσος μαθητής, τα σχολεία εξακολουθούν στην πλειονότητά τους να λειτουργούν υπό συνθήκες που συχνά παραγκωνίζουν την πολυπλοκότητα και τις δυνατότητες μεμονωμένων μαθητών. Στη βάση της ποικιλίας και της μεταβλητότητας που συναντά κανείς εντός των σχολικών τάξεων και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ραγδαίες εξελίξεις που σημειώνονται στην τεχνολογία αλλά και τα οφέλη που δύναται να προσδώσει η ορθή αξιοποίηση αυτής στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, αναζητήθηκαν, για τις ανάγκες της παρούσας διπλωματικής έρευνας, πρακτικές και μέθοδοι, μέσω των οποίων μαθητές προσχολικής ηλικίας έχουν την ευκαιρία να μαθαίνουν και να αναπτύσσονται στην ολότητά τους. Οι αρχές της Ολόπλευρης Ανάπτυξης του παιδιού και του Καθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση, σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Kinems, αποτέλεσαν τα θεμέλια στη βάση των οποίων σχεδιάστηκαν πλάνα μαθημάτων, εκ των οποίων επιλέχθηκαν τέσσερα για τη δημιουργία ενός Οδηγού Πλάνων Μαθημάτων. Στόχος είναι να γνωρίσουν και να κατανοήσουν οι εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής τη σπουδαιότητα της υιοθέτησης των αρχών της Ολόπλευρης Ανάπτυξης του παιδιού και του Καθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση, στο πλαίσιο του μαθήματος κι έτσι να εξακριβωθεί κατά πόσο ο εν λόγω Οδηγός αποτελεί ποιοτικό και χρηστικό εργαλείο, που πρόκειται να συμβάλλει στην ανάδειξη και υποστήριξη κάθε μαθητή, ώστε αυτός να αποδώσει τα μέγιστα. | el |
dc.format.extent | 164 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Υποστήριξη των εκπαιδευτικών μέσω πλάνων μαθημάτων για την ολόπλευρη ανάπτυξη μαθητών προσχολικής ηλικίας | el |
dc.title.alternative | Teacher support on applying the whole child development in early primary education through lesson plans | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The innovations of the 21st century, and especially the universal presence of technology, have redefined every aspect of everyday life. Today's society is evolving rapidly, which seems to directly affect the field of education and especially the way in which students acquire knowledge.
Each student is a unique entity, with different characteristics, preferences, abilities and beliefs. However, most curricula today are designed for the so-called “average student”; although cognitive neuroscience has shown that there is no real average student, most schools still operate under conditions that often override the complexity and potential of individual students. Based on the variety and variability encountered within the classroom and taking into account the rapid developments in technology and the benefits that can be given to its proper use in the teaching and learning process, were sought, for the needs of this master thesis, practices and methods through which pre-school students will have the opportunity to learn and be developed in their entirety. The principles of the Whole Child Approach and Universal Design for Learning, combined with the special features of the Kinems Learning platform, laid the foundation on which Lesson plans were designed, four of which were selected to create a Lesson Plan Guide. The aim is to make the preschool teachers aware of the importance of adopting the principles of Whole Child Approach and Universal Design for Learning, in the course and thus to verify whether this Guide is a quality and useful tool that the teacher is going to use, so that each student be highlighted, supported and performs to the maximum. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Πλάνα μαθημάτων | el |
dc.subject.keyword | Ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού | el |
dc.subject.keyword | Καθολικός σχεδιασμός για τη μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Μαθησιακοί σταθμοί | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική πλατφόρμα Kinems | el |
dc.subject.keyword | Μοντέλο εναλλαγής | el |
dc.date.defense | 2021 | |