dc.contributor.advisor | Αγιακλόγλου, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Καντερές, Αθανάσιος | |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T16:45:39Z | |
dc.date.available | 2021-11-23T16:45:39Z | |
dc.date.issued | 2021-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13874 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1297 | |
dc.description.abstract | Η τελευταία διετία αποτέλεσε μία πολύ δύσκολη περίοδο για την Ελλάδα και ειδικότερα για την σχολική κοινότητα της χώρας. Η ξαφνική εμφάνιση της πανδημίας του Covid-19 προκάλεσε για μεγάλο χρονικό διάστημα την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων της χώρας. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και οι σχολικές μονάδες αναγκάστηκαν να οργανωθούν, να συνεργαστούν και να εξοπλιστούν ταχύτατα με μοναδικό στόχο τη συνέχιση της παροχής γνώσεων και δεξιοτήτων στους μαθητές. Για πρώτη φορά, ήρθε στο προσκήνιο της σχολικής πραγματικότητας η σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η οποία αντικατέστησε καθολικά τη συμβατική εκπαίδευση.
Η συγκεκριμένη ποσοτική μελέτη επικεντρώνεται στα δημόσια δημοτικά σχολεία της χώρας και διερευνά τις δεξιότητες και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση πριν την εφαρμογή της, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν εκπαιδευτικοί και μαθητές (από την οπτική πλευρά των εκπαιδευτικών), καθώς και την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από αυτή τη διαδικασία. Στην έρευνα συμμετείχαν 101 εκπαιδευτικοί των δημοτικών σχολείων, οι οποίοι δίδαξαν με τη μορφή της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης τη σχολική χρονιά 2020-2021, απαντώντας σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου. Τα αποτελέσματα αυτής της ποσοτικής μελέτης, στοχεύουν στην ανάδειξη των ελλείψεων του εκπαιδευτικού συστήματος και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη βελτίωση των συνθηκών για την εφαρμογή της σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αλλά και για την καλύτερη αξιοποίηση της τεχνολογίας στην παραδοσιακή διδασκαλία. | el |
dc.format.extent | 95 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η αποτίμηση της εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Ελλάδας και η ικανοποίηση των εκπαιδευτικών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The last biennium was a tough period for Greece and specifically for the Greek school community. The unexpected appearance of the Covid-19 pandemic provoked the prorogation of the Greek schools of all levels. The enforcers of the Greek Ministry of Education and Religious Affairs and the Greek schools were forced to organize themselves, co-operate with each other and equip themselves as fasts as possible aiming at the continuation of the provision of knowledge and skills to the Greek students. As a result, distance education came on the front line of school reality and took the place of regular education.
The present quantitative study focuses on the Greek primary schools and investigates the perceptions and the skills of the Greek primary school teachers as regards distance learning before its implementation, the problems faced by both teaches and students during its implementation, as well as the teachers’ satisfaction from the fore mentioned implementation. One hundred and one primary school teachers who implemented distance education during the last biennium participated in this study by answering closed-ended questionnaire online. The results of the study aim at accenting the deficiencies of the Greek educational system and can be utilized in order to improve the conditions of distance learning as wells as for the better use of technology during regular education. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Δημοτικά σχολεία | el |
dc.subject.keyword | Δημόσια σχολεία | el |
dc.subject.keyword | Ελλάδα | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Προβλήματα εφαρμογής | el |
dc.subject.keyword | Ικανοποίηση εκπαιδευτικών | el |
dc.date.defense | 2021-11-20 | |