Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοκορέ, Ιωάννα
dc.contributor.advisorΓιαννέλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΖέρβας, Ιωάννης
dc.date.accessioned2021-11-22T06:50:27Z
dc.date.available2021-11-22T06:50:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13857
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1280
dc.description.abstractΗ εμφάνιση του Covid-19 έχει αναγκάσει τις κυβερνήσεις σε πολλές χώρες παγκοσμίως να εφαρμόσουν πολιτικές ώστε να περιοριστεί η εξάπλωσή του. Τα μέτρα που έχουν λάβει οι κυβερνήσεις έχουν επηρεάσει την καθημερινή ζωή των ανθρώπων σε μεγάλο βαθμό σε πολλούς τομείς. Σχετικά με τον τομέα της εκπαίδευσης, αποφασίστηκε η μετάβαση της διδασκαλίας από την δια ζώσης εκπαίδευση στην τηλεκπαίδευση. Πρέπει να σημειωθεί ότι κατά την διάρκεια της τηλεκπαίδευσης οι δάσκαλοι και οι καθηγητές πρέπει να προετοιμάζουν τους μαθητές και τους φοιτητές ψυχολογικά ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στον συγκεκριμένο τρόπο εκπαίδευσης. Στην εξ αποστάσεως μάθηση χρησιμοποιούνται διαφορετικές πρακτικές και τεχνικές σε σχέση με την δια ζώσης εκπαίδευση. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές στην Ελλάδα, αντιμετώπισαν δύσκολες εμπειρίες, και απρογραμμάτιστα μαθήματα, ρωτώντας και μοιράζοντας ιδέες, χρησιμοποιώντας το Google και αναζητώντας κατάλληλα υλικά και υποστηρίζοντας τους εαυτούς τους και τους μαθητές. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια ώστε να διερευνηθεί εάν έχει προκληθεί άγχος στους εκπαιδευτικούς λόγω της τηλεκπαίδευσης και να προσδιοριστεί η επίδραση των διαδικτυακών μαθημάτων στην ψυχολογία τους. Η συγκεκριμένη έρευνα επικεντρώνεται σε καίρια σημεία της επαγγελματικής ζωής των εκπαιδευτικών όπως είναι το άγχος, η επικοινωνία, η ψυχολογία κ.ά. Τα αποτελέσματα της έρευνας, έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αισθάνθηκε έντονα του στοιχείο του άγχους σε πολλές πτυχές της εργασίας του.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠως η τηλεκπαίδευση επηρεάζει την ψυχολογία των εκπαιδευτικώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΤηλεκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΨυχολογίαel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.date.defense2021-11-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»