Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜαντζανά, Σοφία
dc.date.accessioned2021-11-19T10:47:54Z
dc.date.available2021-11-19T10:47:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13854
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1277
dc.description.abstractΗ δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων υγείας. Η υγειονομική περίθαλψη είναι ένας τομέας σε μια μόνιμη εξέλιξη με πληθώρα ευκαιριών που τονώνουν τη δημιουργικότητα, τον ενθουσιασμό και την αφοσίωση των ειδικών στο μάρκετινγκ υγείας. Δεδομένου ότι οι τεχνικές φιλοσοφίας και μάρκετινγκ σε άλλους τομείς δεν μπορούν να βρουν δυνατότητα εφαρμογής στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης, η υγειονομική περίθαλψη χρειάζεται τη δική της προσέγγιση και παρουσιάζει ορισμένα χαρακτηριστικά που δεν βρίσκονται σε άλλους κλάδους. Μέσω της ιδιαιτερότητάς του, το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης είναι ένας διεπιστημονικός τομέας επειδή χρησιμοποιεί ορισμένες έννοιες, μεθόδους και τεχνικές ειδικές τόσο για το κλασικό όσο και για το κοινωνικό μάρκετινγκ. Μια αποτελεσματική προσέγγιση μάρκετινγκ περιλαμβάνει εις βάθος διερεύνηση των αναγκών των ασθενών, εντοπισμό λανθάνουσων αναγκών και προσφορά νέων υπηρεσιών υγείας που οι ασθενείς δεν έχουν ζητήσει ρητά. Η συμμετοχή των ασθενών στην επίτευξη της ιατρικής πράξης έχει καταστεί αναγκαιότητα της σημερινής ζωής με ευρείες και σύνθετες έννοιες, όχι μόνο πέρα από την αλλαγή της νοοτροπίας των παρόχων αλλά και με σημαντικές αλλαγές όπως ο τρόπος ζωής, οι καταναλωτικές συνήθειες και η φαρμακευτική αγωγή των δικαιούχων. Καθώς η καθημερινή διαδικασία εξελίσσεται, η αλλαγή θα είναι θεμελιώδης για τον θεμελιώδη σκοπό της ύπαρξής μας: τη ζωή. Επιπλέον, αυτό θα φέρει αναμφίβολα το εμπόδιο του τρόπου με τον οποίο η σχέση θα εναρμονίσει την ανάγκη για υγεία. Οι διαρθρωτικές αλλαγές αναγκάζουν τα συστήματα υγείας να επιταχύνουν προς το μέλλον, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες ανάγκες, και η μελλοντική στρατηγική δεν μπορεί να είναι βιώσιμη χωρίς την εκτέλεση ικανοτήτων διαχείρισης και μάρκετινγκ. Στον τομέα των ιδιωτικών μαιευτικών και γυναικολογικών υπηρεσιών το μάρκετινγκ έχει καταστεί απαραίτητο αφού δημιουργεί μεγάλη αξία στην επιχείρηση. Για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των γυναικών, το εξειδικευμένο προσωπικό των οργανισμών του χώρου πρέπει να είναι πιο δεκτικό στις επιθυμίες, τις προτάσεις, τα παράπονα τους και, ταυτόχρονα, να γίνει πιο ευαίσθητο στις ανησυχίες τους. Η αποτελεσματικότητα αυτής της προσέγγισης εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο ο ιατρικός οργανισμός έχει αποτελεσματική επικοινωνία με τις επίτοκες, παρουσιάζει μια σωστή εικόνα της υπηρεσίας υγείας και παρέχει σωστά την υποσχόμενη υπηρεσία και παρουσιάζει μόνιμο ενδιαφέρον για τη συνεχή βελτίωση της παρεχόμενης υπηρεσίας για να ξεπεράσει τις προσδοκίες τους. Ενεργώντας σε ένα δυναμικό και απρόβλεπτο περιβάλλον όπως αυτό των ιδιωτικών κλινικών, προκειμένου να επιβιώσει, ο πάροχος υπηρεσιών υγείας πρέπει να είναι σε θέση να εντοπίζει τις ευκαιρίες και τις απειλές της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται. Στο πλαίσιο αυτό, η διαμόρφωση μιας ρεαλιστικής, συνεκτικής και ρητής στρατηγικής από την ιατρική μονάδα είναι ζωτικής σημασίας για την πρόβλεψη του μέλλοντός της και τη μείωση της αβεβαιότητας στη δραστηριότητα.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑel
dc.title.alternativeHealth care services - Case study: “REA” maternity hospitalel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΥπηρεσίες υγείαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκ υπηρεσιών υγείαςel
dc.subject.keywordΜίγμα μάρκετινγκel
dc.date.defense2021-10-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»