dc.contributor.advisor | Παραβάντης, Ιωάννης | |
dc.contributor.advisor | Paravantis, Ioannis | |
dc.contributor.author | Χαττάρι, Μάρκος | |
dc.contributor.author | Khattari, Markos | |
dc.date.accessioned | 2021-11-05T11:06:57Z | |
dc.date.available | 2021-11-05T11:06:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13800 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1223 | |
dc.description.abstract | Η διατριβή στοχεύει να παρουσιάσει τη χρήση των μεθόδων παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση, την ενσωμάτωση της πρακτικής στην ευρωπαϊκή εκπαίδευση και να εικάσει περί των επιπτώσεων και των αποτελεσμάτων της.
Χρησιμοποιώντας μια διεξοδική βιβλιογραφική ανασκόπηση για τον ορισμό της παιχνιδοποίησης και των εκπαιδευτικών μεθόδων μαζί με τις οποίες χρησιμοποιείται, καθώς και μια παρουσίαση που περιγράφει πρόσφατες εκκλήσεις για παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση από ερευνητικά προγράμματα που υποστηρίζονται οικονομικά από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εφαρμογές παιχνιδοποίησης που χρησιμοποιούνται στα χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργα.
Συμπεραίνεται ότι παρά την έλλειψη διαμορφωμένης πολιτικής στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση, δεν λείπουν έργα και πρωτοβουλίες που συνυπολογίζουν τη μέθοδο μάθησης τόσο στην επίσημη όσο και στην επαγγελματική κατάρτιση. Παρέχονται χρηματοδοτικοί πόροι μέσω Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων που επιτρέπουν σε πανεπιστήμια, επιχειρήσεις και σχολεία να διερευνήσουν από κοινού τις δυνατότητες εφαρμογής μεθόδων χρησιμοποιώντας παιχνιδοποιημένες διαδικασίες, σοβαρά παιχνίδια και παιγνιώδη μάθηση με τη μορφή βιντεοπαιχνιδιών, παιχνιδιών ρόλων και πλατφορμών που υλοποιούνται μέσω ιστοσελίδων και εφαρμογών. | el |
dc.format.extent | 58 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.title | Gamification in European education - Methods and policies | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The thesis aims to present the use of gamification methods in education, the integration of the practice in European education and speculate on its effect and results. Using a thorough literature review to define Gamification and the education methods it is used along with as well as a presentation that describes recent calls for gamification in education by research programmes that are financially supported by the European Union and applications of gamification that are used in European funded projects.
It is concluded that despite the lack of a formed policy in the European Union for gamification in education, there is no shortage of projects and initiatives that factor in the learning method both in formal and in vocational training. Financial means are provided through European Programms to allow universities, businesses and schools to co-explore the possibilities of implementing methods using gamified processes, serious games and playful learning in the form of video games, role playing games and platforms implemented through websites and applications. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Gamification | el |
dc.subject.keyword | Gamification methods | el |
dc.subject.keyword | Gamification policies | el |
dc.subject.keyword | European education | el |
dc.date.defense | 2021-10-18 | |