Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΠαληού, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2021-10-20T11:30:31Z
dc.date.available2021-10-20T11:30:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13751
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1174
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη επηρέασε και τις επιχειρήσεις. Στη σημερινή εποχή, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί βασικό πυλώνα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Στο παρελθόν, οι πωλήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών γίνονταν μόνο μέσω της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων καθώς η προώθηση με κάποιο οπτικό μέσο φάνταζε σενάριο εξωπραγματικό. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας ώθησε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει το ρόλο και τη συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται η θεωρητική ανάλυση της μελέτης σύμφωνα με τις βιβλιογραφικές πηγές. Στο δεύτερο μέρος γίνεται μια λεπτομερής παρουσίαση της επιχείρησης Κυριάκος Παληός & ΣΙΑ ΑΕΒΕ, η οποία κάνει χρήση των ψηφιακών μέσων ώστε να προωθήσει τα προϊόντα της. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σχετικά με τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η έρευνα αυτή, βασίστηκε σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο στάλθηκε στους χρήστες μέσω των ψηφιακών μέσων. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις , καθώς είναι ποικίλα τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη χρήση του. Τέλος, είναι αναγκαίο οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν τη σημαντικότητα αυτών των εργαλείων και να τα εφαρμόζουν.el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟ ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENSocial media play an important role in people's everyday lives. Internet enables users to exchange information and communicate. This technological development has also affected businesses. Nowadays, online marketing is a key pillar for business growth. In the past, sales of products or services were made only through human interaction, as promotion through a visual medium seemed an unrealistic scenario. The development of technology has pushed more and more companies to enter the digital marketing sector. This thesis aims to present how the use of digital marketing can enhance the growth of a business. The first part presents the theoretical analysis of the study according to the literature sources. In the second part there is a detailed presentation of the company ‘Kyriakos Palios & SIA AEVE’, which uses digital media in order to promote its products. In the third part, a detailed reference is made to the quantitative research conducted on the use of digital marketing. This survey was based on an electronic questionnaire sent to users through digital media. The findings of the research showed that digital marketing is an important tool for businesses, as there are various advantages that result from its use. Finally, it is necessary for companies to understand the importance of these tools and to implement themel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΠαραδοσιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΑνάπτυξη επιχειρήσεωνel
dc.date.defense2021-10-05


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»