dc.contributor.advisor | Κοτταρίδη, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Παληού, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2021-10-20T11:30:31Z | |
dc.date.available | 2021-10-20T11:30:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13751 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1174 | |
dc.description.abstract | Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των
ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να
ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη επηρέασε
και τις επιχειρήσεις. Στη σημερινή εποχή, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί βασικό
πυλώνα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Στο παρελθόν, οι πωλήσεις των
προϊόντων ή των υπηρεσιών γίνονταν μόνο μέσω της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων
καθώς η προώθηση με κάποιο οπτικό μέσο φάνταζε σενάριο εξωπραγματικό. Η
ανάπτυξη της τεχνολογίας ώθησε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να
δραστηριοποιηθούν στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει το ρόλο και τη
συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Στο πρώτο μέρος
παρουσιάζεται η θεωρητική ανάλυση της μελέτης σύμφωνα με τις βιβλιογραφικές
πηγές. Στο δεύτερο μέρος γίνεται μια λεπτομερής παρουσίαση της επιχείρησης
Κυριάκος Παληός & ΣΙΑ ΑΕΒΕ, η οποία κάνει χρήση των ψηφιακών μέσων ώστε να
προωθήσει τα προϊόντα της. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η ποσοτική έρευνα που
πραγματοποιήθηκε σχετικά με τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η έρευνα αυτή,
βασίστηκε σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο στάλθηκε στους χρήστες μέσω
των ψηφιακών μέσων. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το ψηφιακό μάρκετινγκ
αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις , καθώς είναι ποικίλα τα
πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη χρήση του. Τέλος, είναι αναγκαίο οι
επιχειρήσεις να κατανοήσουν τη σημαντικότητα αυτών των εργαλείων και να τα
εφαρμόζουν. | el |
dc.format.extent | 61 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ο ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Social media play an important role in people's everyday lives. Internet enables users
to exchange information and communicate. This technological development has also
affected businesses. Nowadays, online marketing is a key pillar for business growth. In
the past, sales of products or services were made only through human interaction, as
promotion through a visual medium seemed an unrealistic scenario. The development
of technology has pushed more and more companies to enter the digital marketing
sector.
This thesis aims to present how the use of digital marketing can enhance the growth
of a business. The first part presents the theoretical analysis of the study according to
the literature sources. In the second part there is a detailed presentation of the company
‘Kyriakos Palios & SIA AEVE’, which uses digital media in order to promote its
products. In the third part, a detailed reference is made to the quantitative research
conducted on the use of digital marketing. This survey was based on an electronic
questionnaire sent to users through digital media. The findings of the research showed
that digital marketing is an important tool for businesses, as there are various
advantages that result from its use. Finally, it is necessary for companies to understand
the importance of these tools and to implement them | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Παραδοσιακό μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακό μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη επιχειρήσεων | el |
dc.date.defense | 2021-10-05 | |