dc.contributor.advisor | Tselepidis, Anastasios | |
dc.contributor.advisor | Τσελεπίδης, Αναστάσιος | |
dc.contributor.author | Mazanitou, Styliani | |
dc.contributor.author | Μαζανίτου, Στυλιανή | |
dc.date.accessioned | 2021-09-27T09:16:40Z | |
dc.date.available | 2021-09-27T09:16:40Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13692 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1115 | |
dc.description.abstract | Η κερδοφόρα φύση του θαλάσσιου εμπορίου έχει οδηγήσει στην αύξηση μεταφοράς εμπορευμάτων μέσω των υδάτινων οδών ανά τον κόσμο. Η αύξηση αυτή έχει συμβάλλει, όμως, σε αντίστοιχη αύξηση εισροής ρυπαντών στο θαλάσσιο περιβάλλον, επηρεάζοντας τις παράκτιες κοινωνίες και τη θαλάσσια ζωή. Διεθνείς Συμβάσεις και κανονισμοί έχουν συνταχθεί με στόχο να μειωθεί η συμβολή της ναυτιλιακής βιομηχανίας στη θαλάσσια ρύπανση. Με αυτό τον τρόπο, θεσπίστηκε κατάλληλο νομικό πλαίσιο και ορίστηκαν ελάχιστες προδιαγραφές, που πρέπει να τηρούνται όσον αφορά στην ασφάλεια, την πρόληψη και ρύθμιση της θαλάσσιας ρύπανσης, που προέρχεται από τα πλοία.
Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να προβληθούν τα μέτρα που έχει λάβει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), τα οποία αφορούν όχι μόνο στη σύνταξη των κανονισμών αλλά και στην ενσωμάτωσή τους στην πολιτική των εταιρειών, για ομαλότερη εφαρμογή και αποτελεσματικότερη επιτήρηση αυτών. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | ISM and pollution prevention | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Profitable nature of ocean borne trade has led into rising of commodities transport around the globe through shipping industry. This increase has also resulted into further influx of contaminants into the marine environment, affecting coastline societies as well as marine sea life. In the direction of minimising shipping industry’s contribution of marine environment pollution, various Conventions have been signed and regulations have been produced, setting appropriate legal framework and minimum standards for the maritime safety, prevention and control of marine pollution derived from vessels.
Purpose of this essay is to highlight actions taken by International Maritime Organisation for the sake of not only to produce regulations, but also to embody prevailing legal framework into company’s policies, which can enable smoother incorporation of the same enhancing implementation monitoring. | el |
dc.contributor.master | Shipping Management | el |
dc.subject.keyword | ISM Code | el |
dc.subject.keyword | Marine environment pollution | el |
dc.subject.keyword | Pollution prevention | el |
dc.subject.keyword | Shipping | el |
dc.date.defense | 2021-09-07 | |