Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ
dc.contributor.authorΒουτσινά, Ζωή
dc.date.accessioned2021-07-29T08:15:42Z
dc.date.available2021-07-29T08:15:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13627
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1050
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μετρήσει το επίπεδο εργασιακής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, και να διερευνήσει τους σημαντικότερους παράγοντες που την επηρεάζουν. Αρχικά γίνεται η θεωρητική αποσαφήνιση του όρου, και στη συνέχεια ακολουθεί εμπειρική έρευνα. Η έρευνα διεξήχθη Φεβρουάριο – Μάρτιο του 2021 μεταξύ 207 εκπαιδευτικών όλης της χώρας, οι οποίοι αποτελούν το δείγμα της έρευνας. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα δομημένο ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου διαβαθμισμένης κλίμακας, το οποίο περιλάμβανε το Job Satisfaction Survey του Spector. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι βασικές πτυχές της εργασίας που προκαλούν δυσαρέσκεια είναι οι αμοιβές, η προαγωγή και οι πρόσθετες παροχές, ενώ οι κύριες διαστάσεις της εργασίας που προκαλούν ικανοποίηση είναι η φύση της εργασίας, οι συνάδελφοι και η εποπτεία. Η βαθμολογία σε σχέση με τη συνολική εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών, υποδηλώνει ουδετερότητα.el
dc.format.extent139el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this paper is to measure the level of job satisfaction of Primary and Secondary education teachers in Greece, and to investigate the most important factors that affect it. The theoretical clarification of the term is done first, followed by empirical research. The research was conducted in February - March 2021, among 207 teachers across the country, who are the sample of the survey. The research tool used was a structured questionnaire with scale closed-ended questions, which included the Spector Job Satisfaction Survey. The results of the research show that the main aspects of work that cause dissatisfaction are remuneration, promotion and further benefits, while the main dimensions of work that cause satisfaction are the nature of work, colleagues and supervision. The score that concerns the overall job satisfaction of the teachers, indicates neutrality.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.subject.keywordΔυσαρέσκειαel
dc.subject.keywordΟυδετερότηταel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.date.defense2021-07-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»