Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικές συμμαχίες: μηχανισμοί διακυβέρνησης, τύποι και απόδοση

dc.contributor.advisorΚωστόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚούρης, Βασίλειος
dc.date.accessioned2021-07-26T11:20:46Z
dc.date.available2021-07-26T11:20:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13601
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1024
dc.description.abstractΣτο σημερινό, διεθνοποιημένο περιβάλλον οι επιχειρήσεις καταβάλουν συνεχώς προσπάθειες να ξεχωρίσουν στην αγορά και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μια μέθοδος που μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γίνουν ανταγωνιστικές στην αγορά είναι αυτή της στρατηγική συμμαχίας. Η στρατηγική συμμαχία αποτελεί στην ουσία μια συμφωνία ανάμεσα σε δύο ή και περισσότερα μέρη επιδιώκοντας ένα σύνολο στόχων. Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών των στρατηγικών συμμαχιών, στην μελέτη των παραγόντων που τις επηρεάζουν και στην μεθοδολογία που ακολουθείται για την ολοκλήρωση τους. Η μεθοδολογία που ακολουθείται στα πλαίσια της εργασίας αυτής, είναι η μεθοδολογία της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της μελέτης περίπτωσης. Έτσι, ακολουθείται μία συγκεκριμένη δομή. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση όσον αφορά στις εταιρικές συμμαχίες, τις στρατηγικές και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που προκύπτουν από μία στρατηγική συμμαχία. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην διακυβέρνηση και τους παράγοντες διαχείρισης μιας αρχικής συμμαχίας. Στα πλαίσια αυτά παρουσιάζονται τα μοντέλα διακυβέρνησης, τα στάδια δόμησης μια στρατηγική συμμαχίας, καθώς και γίνεται αναφορά στους παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας του στρατηγικών συμμαχιών. Για την τεκμηρίωση του περιεχομένου της μελέτης, παρουσιάζεται η περίπτωση της στρατηγικής συμμαχίας της Tata Starbucks. Αρχικά, γίνεται μια αναφορά στους στόχους και την σημαντικότητα της συμμαχίας ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται το σύνολο των παραγόντων που επιδρούν στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον των εταιρειών και καθορίζουν την αποτυχία ή την επιτυχία της στρατηγικής συμμαχίας.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικές συμμαχίες: μηχανισμοί διακυβέρνησης, τύποι και απόδοσηel
dc.title.alternativeStrategic alliances: types, governance mechanisms and performance effectsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENIn today 's internationalized environment, companies are constantly striving to stand out in the market and gain a competitive advantage. One method that can help businesses become more competitive in the market is through alliance strategy. A strategic alliance is essentially an agreement between two or more parties pursuing a set of goals. The present work aims at the analysis of the basic characteristics of the strategic alliances, in the study of the factors that influence them and in the methodology that is followed for their completion. The methodology followed in the context of this work is the methodology of the literature review and the case study. Thus, a specific structure is followed. Initially, the first chapter of the paper provides a bibliographic review of corporate alliances, strategies, and the pros and cons of a strategic alliance. Next, the second chapter focuses on the governance and management factors of an initial alliance. In this context, the governance models, the stages of building an alliance strategy are presented, as well as reference is made to the success and failure factors of strategic alliances. To substantiate the content of the study, the case of the strategic alliance of Tata Starbucks is presented. First, a reference is made to the goals and importance of the alliance, while then all the factors that affect the internal and external environment of the companies and determine the failure or success of the strategic alliance are presented.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγική συμμαχίαel
dc.subject.keywordΣυμφωνίαel
dc.subject.keywordΔιακυβέρνησηel
dc.subject.keywordΕταιρική στρατηγικήel
dc.date.defense2021-07-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»