Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσελεπίδης, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΔασκάλου, Μαγδαληνή
dc.date.accessioned2021-05-13T06:11:00Z
dc.date.available2021-05-13T06:11:00Z
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13436
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/859
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο των διαδικασιών επιθεώρησης των δεξαμενόπλοιων για τη δημιουργία της βάσης δεδομένων SIRE, το 2004 παρουσιάστηκε το πρόγραμμα TMSA (Tanker Management and Self-Assessment). Ο σκοπός είναι να μετατραπεί ο ήδη εφαρμοσμένος Διεθνής Κώδικας Ασφαλούς Διαχείρισης (Κώδικας ISM) σε μια νέα μορφή Πρακτικής Διαχείρισης που καλούνται να εφαρμόσουν οι εταιρείες διαχείρισης δεξαμενοπλοίων. Το πρόγραμμα TMSA συμπληρώνει τις Συμβάσεις και τους Κώδικες του ΙΜΟ και αποσκοπεί στην ενθάρρυνση της αυτό-αξιολόγησης και στην προώθηση της συνεχούς βελτίωσης για την ενίσχυση της ασφάλειας της εμπορικής ναυτιλίας και την επίτευξη λειτουργιών χωρίς ατυχήματα. Η εφαρμογή των συμβάσεων και των κωδικών του ΙΜΟ επιτυγχάνεται από εταιρείες που δημιουργούν ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης ασφάλειας (SMS) που καλύπτει τόσο τις διαδικασίες διαχείρισης πλοίων όσο και την πλευρά του γραφείου. Ένα αποτελεσματικό SMS είναι επίσης απαραίτητο για τις εταιρείες ώστε να επιτύχουν την αριστεία HSSE (Health, Safety, Security & Environment). Το TMSA ενθαρρύνει τις εταιρείες να αξιολογούν τα δικά τους SMS έναντι καθορισμένων βασικών δεικτών απόδοσης (KPls) και παρέχει μια ελάχιστη προσδοκία (επίπεδο 1) και τρία επιπλέον επίπεδα αυξανόμενης καθοδήγησης βέλτιστων πρακτικών, τα οποία μια εταιρεία μπορεί να επιθυμεί να εφαρμόσει στο SMS της για τη βελτίωση της διαχείρισης των πλοίων αυτής και τη μέγιστη απόδοση ασφάλειας. Οι εταιρείες μπορούν να συγκρίνουν το SMS τους έναντι των KPls ανά παράγοντα και να αποφασίσουν εάν έχουν επιτύχει ένα συγκεκριμένο επίπεδο σε αυτόν και, ως εκ τούτου, έχουν μια σαφή, αντικειμενική εικόνα της απόδοσης. Είναι σημαντικό ότι τα επίπεδα στο TMSA βοηθούν την εταιρεία να εντοπίσει κενά στην τρέχουσα απόδοση και σε τομείς όπου η απόδοση μπορεί να χρίζει βελτίωσης. Η πρώτη περίοδος αυτό-αξιολόγησης οριοθετεί το επίπεδο που βρίσκεται η Διαχειρίστρια Εταιρία ενώ οι επερχόμενες αυτό-αξιολογήσεις καταδεικνύουν την πρόοδο. Εντός της παρούσης εργασίας παρουσιάζονται συνοπτικά οι παράγοντες και οι δείκτες απόδοσης καθώς και οι βέλτιστες πρακτικές που τα συνθέτουν. Επίσης δίνεται βάση στο πώς οι εταιρείες εφαρμόζουν ένα σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης όπως ορίζεται αυτό από τον παράγοντα 10 του προγράμματος TMSA.el
dc.format.extent149el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleTMSA - Σύστημα αξιολόγησης για την ασφάλεια στην θάλασσα και την προστασία του περιβάλλοντος & περιβαλλοντική διαχείριση (environmental management) στις ναυτιλιακές εταιρείεςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENAs part of the tanker inspection procedures for the creation of the SIRE database, in 2004 the TMSA (Tanker Management and Self-Assessment) program was introduced. The aim is to transform the already implemented International Safe Management Code (ISM Code) into a new form of Management Practice that tanker management companies are required to implement. The TMSA program complements the IMO Conventions and Codes and aims to encourage self-assessment and to promote continuous improvement to enhance the safety of merchant shipping and achieve accident-free operations. The implementation of IMO conventions and codes is achieved by companies that create an effective security management system (SMS) that covers both ship management procedures and shore management procedures. An effective SMS is also essential for companies to achieve HSSE excellence. TMSA encourages companies to evaluate their own SMS against defined key performance indicators (KPls) and provides a minimum expectation (Level 1) and three additional levels of increasing best practice guidance that a company may wish to apply to SMS for improve ship management safety performance. Companies can compare their SMS against KPls in each factor and decide if they have achieved a certain level in that factor and, therefore, provide a clear, objective picture of performance. Importantly, TMSA levels help the company identify gaps in current performance and in areas where performance can be improved. The first period of self-evaluation delimits the level of the Management Company and the upcoming self-evaluations demonstrate the progress. In the present work, the factors and performance indicators as well as the best practices that compose it are briefly presented. It is also based on how companies implement an environmental management system as defined by factor 10 of the TMSA program.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordTMSAel
dc.subject.keywordEnvironmental managementel
dc.subject.keywordΣυστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισηςel
dc.date.defense2021-04-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»