Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σεμινάρια ρόλων και εξ’ αποστάσεως μάθηση

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΝταγλή, Ιωάννα
dc.date.accessioned2021-04-23T11:01:52Z
dc.date.available2021-04-23T11:01:52Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13411
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/834
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσο μπορεί να εφαρμοστεί η εκπαίδευση εξ αποστάσεως και η εφαρμογή παιχνιδιών ρόλου. Με τη σχεδίαση του ερωτηματολογίου και τη συλλογή των απαντήσεων, η διερεύνηση του θέματος αναλύθηκε αρκετά, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης στο roleplaying στην εκπαίδευση και την προσομοίωση, στην εξ’ αποστάσεως μάθηση, και στην εξ’αποστάσεως roleplay, όπως και στα οφέλη του roleplay στην εκπαίδευση εργαζομένων και τις διαδικασίες σχεδιασμού των σεμιναρίων roleplaying, τόσο πρόσωπο με πρόσωπο, όσο και εξ’ αποστάσεως. Τέλος, η εργασία ερεύνησε τα οφέλη του roleplaying μέσω ποσοτικής έρευνας σε 93 καθηγητές, όπου εντόπισε ότι οι μαθητές κατανοούν καλύτερα το μάθημα καθώς η ύλη αποκτά ενδιαφέρον και ο μαθητής προσέχει περισσότερο.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣεμινάρια ρόλων και εξ’ αποστάσεως μάθησηel
dc.title.alternativeRoleplaying seminars & distance learningel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe present study was conducted to investigate whether distance education and role- playing games can be applied. By designing the questionnaire and collecting the answers, the research of the topic was analyzed a lot, through the literature review in roleplaying in education and simulation, in distance learning, and in distance roleplaying as well as the benefits of roleplay in employee training and the design processes of roleplaying seminars, both face-to-face and distance. Finally, the study explored the benefits of roleplaying through quantitative research on 93 teachers, where it found that students understand the lesson better as the material becomes more interesting and the student pays more attention.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordRoleplayel
dc.subject.keywordΣεμινάριαel
dc.subject.keywordEκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕξ’ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.date.defense2021-04-03


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»