Show simple item record

dc.contributor.advisorΕλευθερίου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚεραμιδάρη, Μαργαρίτα
dc.date.accessioned2021-03-30T09:33:20Z
dc.date.available2021-03-30T09:33:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13363
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/786
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή στοχεύει να προσεγγίσει ένα κλάδο του marketing, το νευρομάρκετινγκ. Ο συγκεκριμένος κλάδος εστιάζει στην αντίληψη, τα συναισθήματα και τους ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή και παίζουν ρόλο στη λήψη αποφάσεων σχετικά με την αγορά προϊόντων. Πιο συγκεκριμένα, τα συναισθήματα, οι εμπειρίες και οι αναμνήσεις καθοδηγούν τις συνειδητές σκέψεις του καταναλωτή διαμορφώνοντας τις τελικές καταναλωτικές επιλογές. Έτσι ο κλάδος του neuromarketing παρακολουθεί την λειτουργία του εγκεφάλου και σχεδιάζει αποτελεσματικά διαφημιστικά περιεχόμενα με κύριο στόχο την αυξανόμενη κατανάλωση των επιθυμητών προϊόντων και συνεπώς την παροχή των καλύτερων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Αρχικά θα γίνει εισαγωγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή και στους παράγοντες από τους οποίους επηρεάζεται, ενώ παράλληλα θα παρουσιαστούν οι δομές και οι λειτουργίες του εγκεφάλου. Με την εργασία αυτή θα γίνει προσπάθεια κατανόησης του τομέα του νευρομάρκετινγκ, σαν συνέχεια του μάρκετινγκ, οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την εξαγωγή συμπερασμάτων παρουσιάζοντας θεωρητικά την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήμης στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για αγορές. Επιπλέον, γίνεται λόγος για το neurobranding και τη σημασία του στη δημιουργία συσχετισμού με το brand των εταιριών και προσεγγίζονται τα ηθικά όρια της επιρροής που μπορεί να ασκήσουν οι τεχνικές στον πελάτη και οι προβληματισμοί που διέπουν τη χρήση του νευρομάρκετινγκ. Παράλληλα, για την διεκπεραίωση της διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε διανομή ερωτηματολογίων διαδικτυακά και παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας σύμφωνα με τα οποία δεν υπάρχει συνειδητή επιρροή των καταναλωτών από τις διαφημίσεις που προβάλλονται και αφορούν φαρμακευτικά ή όχι αγαθά. Παράλληλα, φάνηκε ότι ο όρος neuromarketing δεν είναι ακόμα οικείος με τους καταναλωτές, γεγονός που δημιουργεί προβληματισμό.el
dc.format.extent149el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleNeuromarketing και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe thesis has a major goal to approach a branch of marketing, neuromarketing. Neuromarketing focus on perception, emotions and psychological factors that affect consumer’s behavior and take place in making decision about purchasing of products. Analytically, emotions, experiences and memories lead the final consumer’s choices. So, neuromarketing observes the function of the brain and create efficiently advertising content and as a result the companies’ sales maximization. First of all, consumer’s behavior, factors that affect him and the domains and functions of the brain are presented. Moreover, is understood the neuromarketing, the techniques that are used and how they affect the procedure of purchasing products. It is referred neurobranding and the importance in creating association in human’s brain. At the same time, in order to complete the dissertation, questionnaires were distributed online and the findings of the research are presented. According to this research, there is no conscious influence on consumers’ choices from the advertisements that are displayed neither pharmaceutical nor other products. The term neuromarketing is not familiar to consumers yet, which raises reflection.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordNευροεπιστήμεςel
dc.subject.keywordΥγείαel
dc.subject.keywordΗθικήel
dc.subject.keywordNeurotestsel
dc.date.defense2020-12-04


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»