Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦαφαλιού, Ειρήνη
dc.contributor.authorΘεοτοκάτος, Πέτρος
dc.date.accessioned2021-02-02T12:34:00Z
dc.date.available2021-02-02T12:34:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13229
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/652
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, και πως οι σύγχρονες μορφές του marketing υποστηρίζουν την επίδοση των επιχειρήσεων που τις υιοθετούν. Συγκεκριμένα, διερευνάται η επίδοση του ηλεκτρονικού επιχειρείν σε συσχέτιση με διάφορες εφαρμογές του ψηφιακού marketing. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, κατ’ αρχάς διενεργείται μία δευτερογενής έρευνα με επισκόπηση της αντίστοιχης βιβλιογραφίας και στη συνέχεια μελετάται η περίπτωση μιας σύγχρονης εταιρείας που διαχειρίζεται το marketing βασιζόμενη στις σύγχρονες μορφές του. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν αποδεικνύουν ότι οι σύγχρονες μορφές marketing βοηθούν σε μεγάλο βαθμό μια επιχείρηση.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω των σύγχρονων μορφών marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe modern era is characterized by the widespread use of the internet and social media, which makes it imperative for entrepreneurs to take up with them. This is justified because every business wishing to consolidate its activity and to extend its actions to all the citizens of one territory should initially use the internet and the social media. This activity will enable it to become known initially to all the interested citizens, and, among other things, will be able to serve its customers throughout the day as it will provide automatic service through its online platform. Taking all this into account, the purpose of this paper is to present ways in which businesses, in particular, small and medium-sized enterprises, can make use of electronic means and social media tools.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική δραστηριότηταel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.date.defense2020-12-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»