Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠετμέζογλου, Ευδοξία
dc.date.accessioned2020-12-16T11:27:26Z
dc.date.available2020-12-16T11:27:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13119
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/542
dc.description.abstractΗ Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ήδη εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα σε όλους τους κλάδους, ιδιαίτερα στο marketing Όλες οι βελτιώσεις στην τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης και ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός περιπτώσεων που υιοθετούν στοιχεία από το AI αποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητά του έχουν συγκεντρώσει τον ενθουσιασμό των marketers. Αυτός ο ενθουσιασμός δεν έχει μεταφραστεί πλήρως στο πώς αυτή η τεχνολογία δουλεύει, πώς μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή, με ποιους τρόπους να εφαρμοστεί καθώς και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που μπορεί να έχει στον κόσμο των επιχειρήσεων. Εφόσον λοιπόν, το AI εξελίσσεται και υιοθετείται από το Marketing, οι Marketers θα πρέπει να το διαχειριστούν αποτελεσματικά, και να το εφαρμόζουν με μεγαλύτερη δεξιότητα και εξειδίκευση. Η "εποχή marketing AI", όπως μπορεί να ονομαστεί, θα φέρει θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι marketers επιδρούν με τους πελάτες, τις τακτικές που ακολουθούν και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν ώστε να επιτύχουν την ύψιστη ποιότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών. Γι’ αυτό τον λόγο το θέμα της τεχνητής νοημοσύνης στο marketing απαιτεί μία σε βάθος έρευνα και ανάλυση για να προετοιμαστούν οι εταιρείες για τις μελλοντικές αλλαγές. Η συγκεκριμένη διπλωματική λοιπόν, υποστηρίζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει καθαρά θετικά οφέλη στους marketers, τους καταναλωτές και την κοινωνία στο σύνολό της μέσω της ικανότητάς της να βελτιώνει τη δημιουργία, τη βελτιστοποίηση την εξυπηρέτηση του πελάτη και να δίνει αξία.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.keywordSERVQUAL modelel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordChatbotsel
dc.date.defense2020-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»