Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠετρίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2020-12-10T12:09:32Z
dc.date.available2020-12-10T12:09:32Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13101
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/524
dc.description.abstractΟι σημερινοί γρήγοροι ρυθμοί ζωής και η τάση για «λιγότερο μαγείρεμα στο σπίτι» έχουν ευνοήσει την κατανάλωση έτοιμων τυποποιημένων γευμάτων. Παρά τις δυσμενείς επιδράσεις της οικονομικής κρίσης, παρατηρήθηκαν σημάδια ανάκαμψης στην αγορά των έτοιμων φαγητών, με την αξία της εγχώριας αγοράς να ακολουθεί ανοδική πορεία τα τελευταία έτη. Στην παρούσα διπλωματική εργασία υλοποιείται μια προσπάθεια ανάλυσης του περιβάλλοντος της εταιρείας alfa pastry. Η προσέγγιση σε επίπεδο ανάλυσης γίνεται με τη χρήση του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ με στόχο την επιλογή της καταλληλότερης στρατηγικής για την εταιρεία. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά το θεωρητικό υπόβαθρο του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρατίθεται το ιστορικό, το νομικό πλαίσιο και η παρούσα κατάσταση του κλάδου των έτοιμων φαγητών στην Ελλάδα. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η alfa pastry, μέσω της ιστορίας, της δομής, των προϊόντων, του οράματος, της αποστολής και των αξιών, της έρευνας και ανάπτυξης, του δικτύου διανομής και τέλος τις διακρίσεις Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης μέσα από την ανάλυση του φυσικού, γενικευμένου και άμεσου περιβάλλοντος. Ακολουθεί στο πέμπτο κεφάλαιο η αναφορά στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, προσδιορίζοντας τη δομή, τη κουλτούρα και τους πόρους της. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ανάλυση SWOT και στο έβδομο η ανάδειξη της παρούσας στρατηγικής της εταιρείας. Στο όγδοο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση των εναλλακτικών στρατηγικών βασισμένες στην ανάλυση SWOT, με τη βοήθεια της μήτρας TOWS, και εξάγονται τα τελικά συμπεράσματα.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάλυση κλάδου έτοιμων φαγητών: μελέτη περίπτωσης Alfa Pastry Α.Ε.Β.Ε.el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENToday's fast pace of life and the trend for "less cooking at home" have favored the consumption of ready meals. Despite the adverse effects of the financial crisis, there were signs of recovery in the ready meals industry, with the value of the domestic market following an upward trend in recent years. In this diploma thesis, an effort is made to analyze the environment of alfa pastry company. An analytical approach is made using the strategic management model to select the most appropriate strategy for the company. The first chapter presents in detail the theoretical background of the strategic management model. The second chapter presents the historical background, the legal framework and the current state of the ready meals industry in Greece. The third chapter presents the alfa pastry, through its history, structure, products, vision, mission and values, research and development, distribution network and finally its excellences. The fourth chapter presents the external environment of the company through the analysis of the natural, generalized and immediate environment. In the fifth chapter follows the reference to the internal environment of the company, identifying its structure, culture and resources. The sixth chapter presents the SWOT analysis and the seventh highlights the current strategy of the company. In the eighth and last chapter the analysis of alternative strategies based on the SWOT analysis is done, with the help of the TOWS matrix, and the final conclusions are drawn.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΥπόδειγμα στρατηγικού μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΦυσικό περιβάλλονel
dc.subject.keywordΈμμεσο περιβάλλονel
dc.subject.keywordΆμεσο περιβάλλονel
dc.subject.keywordΑνάλυση PESTel
dc.subject.keywordΑνάλυση SWOTel
dc.subject.keywordΜήτρα TOWSel
dc.subject.keywordΚλάδος τυποποιημένων έτοιμων φαγητώνel
dc.subject.keywordAlfa Pastry Α.Ε.Β.Ε.el
dc.date.defense2020-12-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»