Ναυτιλιακοί κύκλοι και στρατηγική των ναυτιλιακών επιχειρήσεων
Shipping cycles and the strategy of the shipping companies
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ναυτιλιακοί κύκλοι ; Στρατηγική ; ΑνταγωνιστικότηταΠερίληψη
Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της σπουδαιότητας των ναυτιλιακών κύκλων στη διαμόρφωση των συνθηκών της αγοράς, σύμφωνα με τις οποίες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, οφείλουν να λάβουν αποφάσεις για τις κινήσεις τους. Οπότε, παρουσιάζεται επίσης η στρατηγική συμπεριφορά που μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις, ώστε να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στα στάδια ενός ναυτιλιακού κύκλου. Με τη χρήση της ακαδημαϊκής βιβλιογραφίας, θα αναλυθούν στρατηγικές επιλογές που έχει στη διάθεσή της μια ναυτιλιακή εταιρεία και μπορεί να επωφεληθεί με αποτέλεσμα τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και την ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά. Τέλος, μέσω της μελέτης περίπτωσης που πραγματοποιείται, αναλύεται για συγκεκριμένη χρονική περίοδο η στρατηγική πολιτική μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στην αγορά του χύδην ξηρού φορτίου αναφορικά με το στάδιο του ναυτιλιακού κύκλου που διανύει τη δεδομένη στιγμή, καθώς και ο αντίκτυπος των επιλογών της στην οικονομική της κατάσταση.