dc.contributor.advisor | Παρδάλη, Αγγελική | |
dc.contributor.author | Περδίκης, Αναστάσιος | |
dc.date.accessioned | 2020-10-16T09:40:58Z | |
dc.date.available | 2020-10-16T09:40:58Z | |
dc.date.issued | 2020-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12968 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/391 | |
dc.description.abstract | Ο γιγαντισμός των containerships είναι ένα φαινόμενο που απασχολεί πλοιοκτήτες και διαχειριστές τερματικών εμπορευματοκιβωτίων ανά τον κόσμο. καθώς τα οφέλη του, όπως οι οικονομίες κλίμακας, καθιστούν τα μικρότερα containerships απαρχαιωμένα και λιγότερο βιώσιμα, λόγω του μειωμένου ανά μονάδα χωρητικότητας κόστους, ενώ οι διαχειριστές των τερματικών εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονται σε προβληματισμούς που αφορούν την προσαρμογή των υποδομών ώστε να μπορέσουν να υποδεχτούν τα μεγαλύτερα αυτά containerships. Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας αυτής είναι η ανάλυση του γιγαντισμού των containerships, με εστίαση στους λόγους και τις επιπτώσεις που τον χαρακτηρίζουν, συνδυάζοντας και δημοσιευμένα δεδομένα πάνω στη ναυτιλία γραμμών, για μια προσεγγιστική ανάλυση της ζήτησης. Δημιουργείται ένα μαθηματικό μοντέλο και επιμέρους εξισώσεις που χρησιμοποιούνται πάνω σε υποθετικά σενάρια, με σκοπό την εύρεση του βέλτιστου μεγέθους ανά περίπτωση, πάνω στους μεγάλους θαλάσσιους εμπορικούς δρόμους. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.title | Γιγαντισμός των containerships και εκτίμηση βέλτιστου μεγέθους | el |
dc.title.alternative | Containerships gigantism and optimal size estimation | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Containerships gigantism is a phenomenon that troubles shipowners and container terminal operators around the world. Its benefits, such as the economies of scale, make smaller containerships obsolete and less sustainable, due to the reduced cost per TEU, while container terminal operators face problems regarding the proper adjustment of the terminal infrastructure in order to be able to serve mega containerships. The purpose of this thesis is the analysis of the containership gigantism, with focus on the reasons and consequences that define it, while combining published data regarding liner shipping, in order to make an approximate analysis on demand. A mathematical model is created, with additional formulae to supplement it, which are used on hypothetical scenarios in order to find the optimal size per case, on the main sea trade routes. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Γιγαντισμός | el |
dc.subject.keyword | Containerships | el |
dc.subject.keyword | Ζήτηση | el |
dc.subject.keyword | Gigantism | el |
dc.subject.keyword | Demand | el |
dc.subject.keyword | Αξιοποίηση χωρητικότητας | el |
dc.subject.keyword | Οικονομίες κλίμακας | el |
dc.subject.keyword | Capacity utilization | el |
dc.subject.keyword | Economies of scale | el |
dc.date.defense | 2020-10-08 | |