Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜητρέλης, Άγγελος
dc.date.accessioned2020-10-05T07:30:24Z
dc.date.available2020-10-05T07:30:24Z
dc.date.issued2020-10-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12942
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/365
dc.description.abstractΣτην καρδιά του κινήματος της Ανοικτής Επιστήμης βρίσκεται η απλή και ισχυρή ιδέα ότι η γνώση του κόσμου είναι δημόσιο αγαθό και ότι η τεχνολογία γενικά και ο Παγκόσμιος Ιστός ειδικότερα παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία σε όλους να μοιράζονται, να χρησιμοποιούν και να επαναχρησιμοποιούν αυτή τη γνώση. Το υλικό αυτό, το οποίο βρίσκεται σε ανοικτά εκπαιδευτικά αποθετήρια παρέχει στους χρήστες το πνευματικό κεφάλαιο για να τους βοηθήσουν να κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν όλο το περιεχόμενο του Ιστού. Σε συνθήκες επιδημίας και περιορισμού, το επάγγελμα του εκπαιδευτικού γνώρισε πρωτόγνωρες προκλήσεις, τις οποίες έπρεπε να αντιμετωπίσει άμεσα και εκτός του καθημερινού του επαγγελματικού χώρου. Εκπαιδευτικοί έπρεπε να αναπτύξουν εκπαιδευτικό υλικό για άμεση χρήση από ένα ευρύ αριθμό μαθητών. Κάτω από αυτές τις συνθήκες έγινε κατανοητή η αξία της ανοικτότητας στην πρόσβαση και στην επιστήμη. Όμως πόσοι γνωρίζουν το συγκριμένο πλαίσιο και πόσοι ήδη έχουν ενστερνιστεί τις αρχές της. Η παρούσα εργασία επιδιώκει μέσα από την εφαρμογή μιας ποσοτικής έρευνας να διαλευκάνει αν οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν τον χώρο της ανοικτής επιστήμης και της ανοικτής πρόσβασης και αν η παρακολούθηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, μπορεί να συντελέσει αποτελεσματικά στην μεταβολή της στάσης τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η γνώση των εννοιών αποτελεί και κίνητρο για την εφαρμογή των αρχών της ανοικτής επιστήμης.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνοικτή επιστήμη και σχολείο: ανιχνεύοντας τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIn the center of the Open Science movement is the simple and powerful notion that world’s knowledge is a public good and that technology in general and the World Wide Web in particular provide a great opportunity for everyone to share, use and reuse this knowledge. The material, which enriches open educational repositories, provides users with intellectual capital, which can help them understand and use all of the web content. In conditions of an epidemy and restriction, teaching profession faced unprecedented challenges, where it had correspond immediately. Teachers had to develop instructional material for immediate use by a wide range of students. Under these conditions the value of openness to access and science was obvious. But how many teachers know the specific context and how many have already embraced its principles. The present work seeks through the implementation of a quantitative research to clarify whether teachers are aware of the field of open science and open access and whether attending an educational program can effectively contribute to changing their attitude. According to the results of the research, the knowledge of the concepts is also a motivation for the application of the principles of open science.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΑνοικτή Πρόσβασηel
dc.subject.keywordOpen Accessel
dc.subject.keywordCreative Commonsel
dc.subject.keywordΑνοικτή επιστήμηel
dc.subject.keywordΑνοικτά εκπαιδευτικά αποθετήριαel
dc.subject.keywordΑνοικτοί εκπαιδευτικοί πόροιel
dc.subject.keywordΆδειες κοινής χρήσηςel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordOpen scienceel
dc.subject.keywordOpen educational resourses repositoriesel
dc.subject.keywordOpen educational resoursesel
dc.subject.keywordPrimary educationel
dc.subject.keywordSecondary educationel
dc.date.defense2020-09-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»