Παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων σε Unity3D
Perfect maze generator using Unity3D
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
C# ; Προγραμματισμός ; Unity ; Παιχνίδι ; Unity 3D ; Maze generator ; Game development ; Προγραμματισμός παιχνιδιών ; Perfect mazeΠερίληψη
Δημιουργήθηκε παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων χρησιμοποιώντας αλγοριθμική προσέγγιση. Αναδρομικά οι λαβύρινθοι εμφανίζονται για πρώτη φορά περίπου στο 430 με 440 π.Χ. στα διηγήματα του Ηροδότου τόσο στην Αίγυπτο όσο και στην αρχαία Κνωσσό. Ως τέλειος λαβύρινθος ορίζεται οποιοσδήποτε λαβύρινθος που δεν έχει μη προσβάσιμες περιοχές, δεν έχει κυκλικά μονοπάτια και ανοιχτές περιοχές και όλα του τα σημεία / tiles στο πάτωμά του είναι προσβάσιμα με μόνο ένα μονοπάτι να συνδέει οποιοδήποτε ζευγάρι αυτών. Η υλοποίηση του αλγορίθμου έγινε σε γλώσσα C# σε περιβάλλον Visual Studio 2019. Η σύνδεση ανάμεσα στα γραφικά, τον κώδικα και όλο το υπόλοιπο παιχνίδι ήταν εφικτή μέσω της Unity, μιας μηχανής παραγωγής παιχνιδιών για διάφορες πλατφόρμες. Ακολουθήθηκε απλή τακτική συγγραφής σεναρίων και εισαγωγή τόσο χαρακτήρα με κίνηση μέσα στον λαβύρινθο όσο και UI elements με σκοπό τη διαδραστικότητα με τον χρήστη/παίκτη. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα εισαγωγικό επίπεδο με πολύ μεγάλο περιθώριο για επεκτάσεις και προσθήκες μελλοντικά. Η εξαγωγή του τελικού προϊόντος το οποίο για την παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ορίζεται ως demo ενός μελλοντικού ολοκληρωμένου παιχνιδιού έγινε, για λόγους ευκολίας κατά την παρουσίαση, αποκλειστικά για υπολογιστές. Σημειώνονται τέλος και όλα τα στοιχεία που i) αφαιρέθηκαν από το παραγωγικό προϊόν και ii) πρόκειται να προστεθούν σε αυτό σε επερχόμενες εκδόσεις.