dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Μπόζιου, Χρυσούλα | |
dc.date.accessioned | 2020-09-07T10:19:16Z | |
dc.date.available | 2020-09-07T10:19:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12884 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/307 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία έτη, παρουσιάζονται ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα όλων των πολιτών, με το διαδίκτυο και τα ευρύτερα ψηφιακά μέσα να έχουν λάβει μια μόνιμη θέση στην ζωή όλων.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια από τις πιο πρόσφατες χρήσεις του διαδικτύου, το οποίο εξελίσσεται και αυξάνεται μέρα με την μέρα. Στον εμπόριο αυτό δεν άργησαν να κάνουν και την εμφάνιση τους τα παραφαρμακευτικά προϊόντα (προϊόντα πρώτων βοηθειών, συμπληρώματα διατροφής κ.α.) μέσω των διαδικτυακών φαρμακείων.
Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ορθή ενημέρωση σχετικά με τα καταστήματα τα οποία λειτουργούν μέσω του διαδικτύου, και πιο συγκεκριμένα για την διακίνηση των παραφαρμακευτικών προϊόντων μέσω αυτού του καναλιού διανομής.
Αναφέρονται οι απαραίτητες προϋποθέσεις που χρειάζεται να τηρούνται προκειμένου να μπορεί να πραγματοποιηθεί η πώληση των παραφαρμακευτικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες.
Μέσω της μελέτης αυτής αποδείχθηκε ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους ακόμα και για τα παραφαρμακευτικά ποιόντα, και δεν είναι διατακτικοί όσον αφορά την ηλεκτρονική αγορά και φαρμακευτικών προιόντων μέσω αυτού.
Η θετική στάση η οποία υπάρχει απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές από το καταναλωτικό κοινό, ωθεί τις επιχειρήσεις στο να προσαρμοστούν στις εξελίξεις και να φτιάξουν μια ορθή και αξιόπιστη διαδικτυακή εικόνα προκειμένου να μπορέσουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, και να προσελκύσουν πιθανούς αγοραστές. | el |
dc.format.extent | 111 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η αγορά των παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Eλλάδα: ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές μάρκετινγκ | el |
dc.title.alternative | The market of parapharmaceutical products in Greece: e-commerce and marketing strategies | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Nowadays, there is a great evolution in technology that affects the daily life of all, with internet and the other digital media taking a permanent place in everyone’s life.
E-commerce is one of the most recent uses of the internet, which is evolving and increasing day by day. It was not long before the parapharmaceutical products (first aid products, food supplements, etc.) make their appearance on the market through online pharmacies.
The purpose of this paper is to properly inform about the stores that operate through the internet and more specifically to the distribution of parapharmaceutical products through this channel.
The are also mentioned the necessary conditions that need to be met in order for the sale of parapharmaceutical products via the internet, both in Greece and in other countries.
Through this study, it has been shown that consumers use the internet for their purchases, even for parapharmaceutical products, and they are not hesitant at all when it comes to the online drug market (pharmaceutical products).
However, the positive attitude towards consumer electronics markets is pushing businesses to adapt to developments and create a good and reliable online image in order to be able to promote their products and services, and attract potential buyers. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας | el |
dc.subject.keyword | Φαρμακευτικά προϊόντα | el |
dc.subject.keyword | Παραφαρμακευτικά προϊόντα | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικό εμπόριο | el |
dc.subject.keyword | Φυσικό φαρμακείο | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικό φαρμακείο | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικός σχεδιασμός | el |
dc.subject.keyword | Φαρμακευτικός κλάδος | el |
dc.date.defense | 2020-07-15 | |